فرمانده انتظامی زیدون معارفه شد

خورنا: مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی زیدون، با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان؛ بخشدار زیدون صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی زیدون که با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان بهبهان برگزار شد اظهار کرد: بی‌تردید امنیت از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه پاک و آرمانی است.

آرمین ساعد افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت، نظم و آرامش در جامعه است که وظایف و مسئولیت‌های بسیار متنوعی از جمله در خیابان‌ها، پارک‌ها، جاده‌ها، میادین عمومی، مراکز مهم سیاسی و اقتصادی را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: امنیت به عنوان اولین وظیفه حاکمیتی هر دولتی بوده اما در کنار مردم بودن نیز از اولویت‌ها و ضروریات نیروی انتظامی و سایر خدمتگزاران به مردم به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین است.

بخشدار زیدون با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش کشور مدیون همین سربازان و خدمتگزاران مردم است گفت: همه مسئولان باید خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند و برای تعالی و پیشرفت توام با آرامش در کشور گام بردارند.

وی در پایان از خدمات و زحمات محمد کوهی فرمانده قبلی انتظامی زیدون تقدیر و تشکر و برای سید عبدالله تیمور‌نیا به عنوان فرمانده جدید انتظامی این منطقه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای خبر/ حسین محمدی فرد