آخرین وضعیت پارک ۶۸ هکتاری مورد بررسی قرار گرفت

خورنا: جلسه بررسی وضعیت پارک ۶۸ هکتاری با حضور مسئولان شهری، مدیر عامل پتروشیمی بندر امام و به ریاست طباطبایی برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ضمن تبریک به مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی بندر امام حضور مجدد مهندس امیری را به فال نیک گرفته و از اهتمام ایشان در تکمیل پروژه ابراز خرسندی نمود واظهار داشت: همین طور که این پروژه روزی توسط شما آغاز شده امیدواریم بزودی نیز شما افتتاح گردد.

طباطبایی با اشاره به روند کُند عملیات اجرایی پروژه پارک ۶۸ هکتاری خاطر نشان کرد: با تلاش متولیان و مسئولان شهرستان و اتخاذ تدابیری ویژه مراحل تکمیل پروژه سرعت بیشتری پیدا کرده و با اجرایی تصمیمات کارشناسی شاهد و بهره برداری از این طرح مهم باشیم

در ادامه مهندس امیری مدیر عامل پتروشیمی بندر امام از تکمیل پروژه تاپایان سال جاری خبر داده و اذعان داشت: تمام همت و تلاش خود را جهت اتمام پروژه و بهره برداری آن تاپایان سال به کار خواهیم بست.

گفتنی است پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر در اول اردیبهشت ماه سال ۸۸ در ابتدای جاده ماهشهر –اهواز از پل روبروی پل راه آهن تا سه راهی شهرک طالقانی آغاز به کار گردیده و اینک مراحل پایانی خود را سپری می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن به نظر بنده در مورد مکان یابی این پارک اشتباه بزرگی صورت گرفته و این حجم سرمایه را بیخوداقایان هدر داده اند.من به عنوان یک شهروند ماهشهری به هیچ عنوان حاضر نیستم ارامش خود را در کنار یک اتوبان شلوغ وپر ترافیک ودر کنار شهرکهایی با حجم انبوه جوانان بیکار دریابم.لذا بهتر بود این پارک با مساحتی کمتر در نقطه ای از داخل شهر ساخته میشد.تجربه نشان داده است پارکهای خارج از شهر مکانهایی بدون امنیت بوده و پاتق خواهند شد مانند پارک فجر)اگه اشتباه نکنم( در اابتدای خیابان امام که با حجم انبوه تقریبا بلا استفاده است وفقط از مهمانان نوروزی استقبال میکند. باتشکر کارشناس معماری