دستگیری باند سارقان حرفه‌ای درون خودرو در هندیجان

خورنا: رئیس پلیس آگاهی هندیجان از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

غلام غلامی اظهار کرد: در یک عملیات ضربتی از پیش تعیین شده برای شناسایی سارقان حرفه‌ای درون خودرو که از سال ۹۰ تاکنون مبادرت به سرقت می‌کردند اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: این سارقان که با شکستن شیشه‌های خودروها درب‌ها را باز کرده و اقدام به سرقت پول‌ها و وجوه نقدی و وسایل درون خودرو کرده و با دو دستگاه اتومبیل کار را طراحی انجام می‌دادند.

رئیس پلیس آگاهی هندیجان تصریح کرد: در همین راستا یکی از سارقان با پراید سفیدرنگ و دو نفر دیگر با خودروی پژوی ۴۰۵ نقره‌ای تحت تعقیب قرار گرفتند و شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام به همت کادر مجرب و پرسنل پلیس آگاهی صورت گرفت و پس از بازرسی‌های صورت گرفته اموال مسروقه باز پس گرفته شدند ادامه داد: یکی از متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت سال ۹۰ در این شهرستان و شهرستان‌های دیگر و همچنین سرقت بیش از ۵۰ میلیون پول نقد در شهرستان هندیجان، قتل عمد و سرقت خودرو و درون خودرویی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی هندیجان ابراز کرد: پرونده متهمان برای پیگیری به دادگستری و مراجع قضایی در دست بررسی است.

غلامی خطاب به مال باختگان اظهار کرد: شهروندانی که اموال درون خودرویی آنان به سرقت رفته است می‌توانند با مراجعه به آگاهی در صورت مراجعه نسبت به شناسایی سارقان اقدام کنند و اموال خود را پس بگیرند.

وی همچنین عنوان کرد: امنیت بر اساس قانون استوار است و تمام آحاد و اقشار جامعه باید به قوانین احترام بگذارند.

رئیس پلیس آگاهی هندیجان با بیان اینکه شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این موارد را می‌توانند با شماره ۱۱۷۱ در میان بگذارند اظهار کرد: همچنین در چند روز گذشته طی عملیاتی توسط پلیس آگاهی در این شهرستان میزانی کالای قاچاق در چند مرحله کشف و ضبط شده است.