جابه‌جایی ۶ هزار مرسوله اینترنتی در دزفول

خورنا: رئیس اداره پست دزفول از تحویل ۶ هزار بسته پستی اینترنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: رشد چشم‌گیر در این بخش مشهود است.

غلامرضا ستایش‌ مهر اظهار کرد: سیستم بازار الکترونیک یکی از مهمترین خدمات جدید است، این سیستم به فروشنده و خریدار این امکان را می‌دهد که در فضای مجازی کالاهای خود را عرضه و به فروش برسانند.

وی افزود: در این فرآیند پست به عنوان حلقه اتصال فروشنده و خریدار عمل می‌کند و خوشبختانه در شش ماهه اول امسال بیش از ۶ هزار مرسوله اینترنتی در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره پست دزفول بیان‌ کرد: حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی هم برای خریدار و هم برای فروشنده مهمترین مزیت بازار الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی پست وارد سامانه بازار الکترونیک شده و نسبت به ارائه کالا یا خرید اقدام کنند.

رئیس اداره پست دزفول افزود: سرویس دیگر، سرویس کارت پستال الکترونیکی نام دارد که شهروندان می‌توانند از طریق این سرویس، کارت پستال موردنظر خود را بنا به مناسبت‌های خاص و با حداقل هزینه تهیه کنند.

وی اظهار کرد: سرویس دیگری در پست تحت عنوان سرویس تلفنی ۱۹۳ راه‌اندازی شده که این سرویس جایگزین ترددهای شهری مشتریان است که خوشبختانه این سرویس با تلاش فراوان و پیگیری مداوم در روزهای آینده با حضور مسئولان در دزفول راه‌اندازی خواهد شد.

ستایش مهر اضافه کرد: پیک موتوری یکی از خدمات ۱۹۳ است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۳ از ساعت هفت صبح تا هشت شب است گفت: هدف ما قبول و جمع‌آوری مرسولات و بسته‌های مشتریان از درب منزل و رهسپاری آنها به مقاصد مختلف است.

وی با اشاره به سرویس پست الکترونیک یا ایمیل ملی، خاطرنشان‌ کرد: ایمنی، امنیت بالا، فارسی بودن ۱۰۰ درصدی منوها و عدم دسترسی افراد بیگانه به این اطلاعات از مزیت‌های این سرویس است.

رئیس اداره پست دزفول تصریح کرد: از این سرویس می‌توان برای امور بازاریابی، اطلاع‌رسانی به مردم یا ارایه درخواست‌های مردم به سازمان‌ها استفاده کرد.

وی در ادامه به سرویس پست لجستیک، اشاره کرد و افزود: این سیستم با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود اداره پست شامل انبارها و خطوط حمل و نقل راه‌اندازی شده است.

ستایش مهر در پایان گفت: هدف ما از راه‌اندازی این سیستم، حذف واسطه‌های بین دو بخش تولیدکننده و مصرف‌کننده است که خوشبختانه در دزفول با وجود شرکت‌های تولیدی و صنعتی فراوان، موثر بوده است.