حفاری در اهواز باخت / عملیات غیرصنعتی ماهشهر همچنان در عدد صفر

خورنا: در هفته ششم لیگ برتر فوتسال حفاری در اهواز باخت و عملیات غیرصنعتی همچنان در عدد صفر باقی ماند.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید.

این هفته از رقابت‌ها در حالی برگزار شد که دبیری تبریز با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و گیتی‌پسند نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

هفته ششم این رقابت‌ها با ناکامی خوزستانی‌ها نیز همراه بود به‌گونه‌ای که هر دو نماینده این استان در رقابت‌های این فصل در برابر حریفان خود شکست خوردند.

* حفاری در اهواز باخت

در یکی از بازی‌های حساس این هفته تیم‌های حفاری اهواز و شهید منصوری قرچک که هر دو از تیم‌های پرقدرت این رقابت‌ها محسوب می‌شوند به مصاف هم رفتند.

حفاری که در این فصل از رقابت‌ها تیم تساوی‌ها لقب گرفته و از چهار بازی پیشین خود سه مساوی در کارنامه داشت برای پایان دادن به روند تساوی‌های پیاپی خود به این دیدار گام گذاشته بود.

حفاری که خود را از جمله مدعیان این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود هنوز نتوانسته نتایج در خوری را کسب کند و خود را به جمع مدعیان برساند.

در سوی دیگر شهید منصوری قرچک همواره از تیم‌های مدعی در فصول اخیر لیگ برتر فوتسال بوده است.

این تیم که در این فصل آغاز چندان جالبی را نداشت کم‌کم در حال رسیدن به روزهای خوب خود است و پس از برتری در برابر زمزم اصفهان در هفته پنجم این بار ملی حفاری را در پیش‌رو داشت.

دیدار دو تیم در حالی برگزار شد که تیم ملی حفاری در نیمه نخست با دوگل از حریف خود پیش بود و امیدهای زیادی برای کسب دومین برد این فصل خود داشت.

اما در نیمه دوم شهید منصوری با ارائه یک بازی حساب‌شده نه‌تنها دو گل عقب ماندگی خود را جبران کرد بلکه موفق شد گل سوم را نیز در دروازه حفاری جای دهد و به سومین برد این فصل خود دست یابد.

ملی حفاری نیز با این نتیجه نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد و جایگاه خود در جدول را نیز دست داد.

در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ملی حفاری با یک برد سه تساوی و یک باخت، شش امتیازی است و در رده دهم جای دارد و شهید منصوری قرچک نیز با این برد خارج از خانه شمار امتیازات خود را به ۱۱ رساند و تا جایگاه سوم جدول صعود کرد.

* عملیات غیرصنعتی همچنان در عدد صفر

تیم بخت‌برگشته عملیات غیر صنعتی دیگر تیم خوزستانی است که در این هفته بار دیگر در برابر حریف خود شکست خورد.

این تیم که با گذشت پنج هفته از رقابت‌ها همچنان در مقابل نام خود عدد صفر را می‌بیند تنها تیمی است که تاکنون موفق به کسب امتیاز در رقابت‌های این فصل نشده است.

عملیات غیر صنعتی هرچند که در دقایق آخر به جمع لیگ برتری‌ها اضافه شد اما تا این هفته از رقابت‌ها عملکردی ضعیف از خود به نمایش گذاشته و با شکست‌های متوالی به قعرنشین ثابت لیگ برتر تبدیل شده است.

این تیم در هفته ششم در خانه میزبان فرش‌آرا مشهد بود و در این دیدار خانگی در اندیشه کسب نخستین امتیازات خود بود.

از سوی دیگر فرش‌آرا نیز که در در هفته پنجم شهرداری ساوه را شکست داده بود در اندیشه پیروزی در این دیدار و رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول بود.

در نهایت دیدار دو تیم در شرایطی به پایان رسید که این فرش‌آرا بود که با حساب شش بر دو موفق شد میزبان خود را شکست دهد.

تیم عملیات غیرصنعتی با قبول این شکست با پنج باخت پیاپی در رده انتهایی لیگ برتر فوتسال جای گرفت.

این تیم با توجه به عملکرد خود در هفته‌های اخیر از هم‌اکنون زنگ خطر را شنیده است و کادرفنی این تیم باید برای خروج از وضعیت فعلی تیم خود چاره‌اندیشی کنند هرچند که مدت زیادی تا پایان این فصل باقی مانده و فرصت برای جبران هنوز وجود دارد.

در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فرش‌آرا مشهد با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و عملیات غیرصنعتی ماهشهر نیز بدون امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.