سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام: هدفمان قهرمانی لیگ برتر است

خورنا: سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام هدف این تیم را در فصل جدید لیگ برتر کشور قهرمانی می داند.

پیمان حسنی اظهارکرد: تاکنون تیم های پتروشیمی نوری عسلویه، هیات اصفهان، پتروشیمی بندرامام و هیات همدان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند که البته احتمال این که دو، سه تیم دیگر هم اعلام آمادگی کنند، وجود دارد. فکر می کنم مسابقات لیگ از اواخر آذرماه آغاز شود.

وی در ادامه درباره ترکیب تیمش گفت: نوشاد عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، محمد فرقدانی، عارف احمدی فر، محمدعلی رویین تن و احمدرضا عبادی فر بازیکنان غیربومی تیم ما هستند، ضمن این که نیما فرهادی و پوریا کاهد تنیسورهای بومی تیم می باشند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام عنوان کرد: امسال فدراسیون شرایطی را برای جذب بازیکنان قرار داد و اسامی شش بازیکن را اعلام کرد که نیما عالمیان، مهران احدی و نوشاد عالمیان در یک گروه بودند و محمدرضا اخلاق پسند، پوریا عمرانی و افشین نوروزی هم در دسته دیگر قرار داشتند که هر تیمی می توانست از هر گروه فقط یک بازیکن را انتخاب کند که ما هم از دسته اول و دوم به ترتیب نوشاد عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند را انتخاب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ترکیب تیم ما تقریبا مانند سال گذشته است اما عالمیان و احمدی فر بازیکنانی هستند که امسال به ترکیب تیم اضافه شده اند. هم چنین قرار بود که طی چند روز آینده تمرینات مان را آغاز کنیم ولی باتوجه به برگزاری اردوی تیم ملی و حضور نوشاد عالمیان در آن، جهت شرکت در مسابقات جام جهانی بلژیک که آبان ماه برگزار می شود، فعلا اردوی تیم هم برپا نمی شود.

حسنی با اشاره به حضور نوشاد عالمیان در رقابت های جام جهانی گفت: برای اولین بار است که یک ایرانی در جام جهانی شرکت می کند. ما قصد داشتیم در صورت برگزار نشدن اردوی تیم ملی، خودمان یک اردوی خوب برگزار کنیم تا نوشاد برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده شود که البته قرار است اردوی تیم ملی برگزار شود. دید باشگاه پتروشیمی بندرامام فقط قهرمانی در لیگ برتر نیست بلکه تلاش ما کمک به تیم ملی هم است.

وی درباره هدفشان از حضور در لیگ برتر کشور هم گفت: سال گذشته باتوجه به هدف گذاری باشگاه و بودجه ای که در اختیار ما قرار داده شد، هدف کسب عنوان دوم و یا سوم لیگ برتر کشور بود که درنهایت هم نایب قهرمان لیگ شدیم ولی امسال هدف مان قهرمانی در لیگ است. به نظرم این بازیکنان جذب شده می توانند به ما در رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کنند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در پایان اظهارکرد: هر ساله بازیکنان ملی پوشی که به تیم ما می آیند، تمرینات منظمی را در این جا دارند و ضمن این که از نظر مالی تامین می شوند، برای حضور در تیم ملی هم آماده می شوند.