تولید فریم ورک ایرانی گتنا جهت طراحی سایت

خورنا: فریم ورک ایرانی گتنا جهت طراحی سایت تولید شد.

سید هادی منصوری راد در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: بنده مدت زمان زیادی را صرف کردم و برای رفع مشکلات ایرانی ها در سدد تولید یک فریم ورک ایرانی بودم و سرانجام موفق به تولید آن شدم.

این طراح و برنامه نویس تصریح کرد: نرم افزار طراحی سایت فریم ورکی ایرانی را با نام گتنا تولید کردم. از مزیت های این فریم ورک مقابله با ریپ کردن قالب، ماژول محور، افزایش سرعت سایت با غیر فعال کردن قسمت های ضروری هسته فریم ورک، راهنمای فارسی ویژه فارسی زبان ها و ارائه چند ماژول کاربردی از جمله صفحه بندی مطالب و مدیریت مطالب با گرید ویو به صورت جی کوری می باشد.

منصوری راد ادامه داد: این فریم ورک بسیار ساده و روان طراحی شده و البته توانایی طراحی وب سرویس هم دارد.

وی در ادامه بیان داشت: از کتابخانه های داخلی این فریم ورک میتوان به اعتبار سنجی فرم ها، سیستم کشینگ، مقابله با CSRF جهت ارسال فرم از راه دور، کتابخانه زیبای Ecard جهت تولید سبد خرید برای سایت، کتابخانه آپلود و چندین موارد دیگر اشاره کرد.

طراح فریم ورک ایرانی گتنا خاطرنشان کرد: از کتابخانه های برون هسته ای می توان به کتابخانه های Nusoap جهت طراحی وب سرویس و smarty جهت طراحی قالب به صورت حرفه ای اشاره کرد.

منصوری راد در پایان اظهار کرد: این فریم ورک کاملا رایگان است و برای راحتی کاربران فیلم های ویدویی و راهنمای فارسی تولید شده است.

به گزارش خورنا وبسایت سازنده فریم ورک ایرانی گتنا با آدرس http://www.gtna.net در دسترس عموم قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هادی منصوری راد بسیار ممنون بابت اطلاع رسانی عموم
    • علی خدمات سایت گتنا به hadafamooz.ir تغییر کرده در واقع هدف آموز نام یکی از خدمات گتنا می باشد .