پاسخ پورمحمدی به احتمال آزادی موسوی، رهنورد و کروبی در عید غدیر

خورنا: پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود آقایان موسوی، کروبی و خانم زهرا رهنورد در روز عید غدیر خم آزاد می‌شوند، گفت: ما در عید غدیر خم حتما عفو خواهیم داشت و زندانیانی از گروه‌های مختلف شامل عفو قرار می‌گیرند.

وزیر دادگستری گفت: در عید غدیر زندانیانی از گروه‌های مختلف مورد عفو قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما اعلام کرده‌اید پرونده آقایان موسوی و کروبی و زهرا رهنورد در شورای عالی امنیت ملی در حال رسیدگی است، اکنون این پرونده در چه مرحله‌ای است؟، گفت: این پرونده از قبل در شورا بوده است و در مورد روند کنونی نیز از خودشان بپرسید.

پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود آقایان موسوی، کروبی و خانم زهرا رهنورد در روز عید غدیر خم آزاد می‌شوند، گفت: ما در عید غدیر خم حتما عفو خواهیم داشت و زندانیانی از گروه‌های مختلف شامل عفو قرار می‌گیرند.

خبرنگاری در ادامه سوال کرد که آیا این عفو شامل زندانیان امنیتی نیز می‌شود؟ که وی با تایید این موضوع، گفت: زندانیانی از گروه‌های مختلف شامل عفو قرار می‌گیرند.

وی در مورد پرونده برخی از زندانیان سیاسی از جمله مجید توکلی که گفته می‌شود تاکنون از مرخصی برخوردار نبوده است، گفت: در مورد پرونده خاصی نظر نمی‌دهم.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به چگونگی فرایند عفو زندانیان و برخورداری آن‌ها از مرخصی گفت: ارایه مرخصی و عفو به زندانیان در مورد تعدادی از زندانیان از گروه‌های مختلف اعمال شده و قوه قضاییه با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.