آغاز نامگذاری خیابان‌های شوشتر/ رفع محرومیت از اولویت‌ اقدامات شهرداری است

خورنا: شهردار شوشتر از آغاز نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: خروجی تشکیل شورای نامگذاری نصب تابلوهای استاندارد نامگذاری خیابان‌ها و میادین است.

آرش دُر اظهار کرد: شورای نامگذاری شوشتر در فعالیت گسترده‌ای خیابان‌ها و کوچه‌های بی‌نام شهر را نامگذاری کرده و تابلوهای این خیابان‌ها در حال نصب است.

وی اضافه کرد: تابلوهای نامگذاری میادین در سطح شهر شوشتر همگی بر اساس استانداردهای شهرسازی ساخته و نصب شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک بقیه خیابان‌های شوشتر نیز دارای تابلو خواهند شد.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر به دنبال رفع مشکلات مردم در این زمینه است، گفت: نامگذاری خیابان‌ها و میادین و نصب تابلو یکی از وظایف شهرداری است که بر اساس قانون در این زمینه اقدام کرده‌ایم.

شهردار شوشتر ادامه داد: شهر شوشتر نیازمند تلاش شبانه‌روزی برای رفع محرومیت است و به این دلیل برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای تغییر چهره شهر شوشتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: شهرداری شوشتر آماده دریافت طرح‌های مردمی است و امیدواریم در این زمینه مردم ما را برای زیباسازی شهر کمک کنند.

بسیاری از مناطق تازه تاسیس شهرستان شوشتر که در محدوده و یا حریم شهر شوشتر واقع شده‌اند فاقد نام معابر هستند که این مسئله برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

بسیاری از مناطق شهری در شوشتر بر اساس نامگذاری مناطق همجوار و یا نوع استقرار آدرس گذاری شده است و باید نامگذاری مناطق شهری در دستور کار قرار گیرد.