برگزاری مناقصه ۲۷ میلیارد تومانی بیمارستان آبادان

خورنا: مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از برگزاری مناقصه ۲۷ میلیارد تومانی احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی آبادان خبر داد.

داریوش پناهی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آبادان که با حضور استاندار خوزستان و مدیران کل و مسئولان شهر آبادان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بیمارستان جدید آبادان مرحله شمع‌کوبی پایه‌های آن به انجام رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون در مرحله فنداسیون و دیوارکشی این بیمارستان قرار داریم و با اتمام این عملیات مرحله دوم احداث بیمارستان آغاز خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: مرحله دوم نیز طرح به مناقصه گذاشته شده و ۲۷ میلیارد تومان برای مناقصه آن در نظر گرفته شده است.

پناهی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این طرح نیز در مجموع سه سال پیش بینی شده است، اضافه‌کرد: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه درمان در آبادان با بهره‌برداری از این بیمارستان رفع خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطرنشان‌کرد: علاوه بر آن در زمینه بیمارستان قدیمی آبادان که بیمارستان طالقانی است اقدامات مناسبی انجام شده است.

پناهی افزود: این بیمارستان به دلیل قدمت آن با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود که با اختصاص اعتبارات مورد نیاز بسیاری از بخش‌های آن مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

وی گفت: در حالی که تا چندی پیش این بیمارستان وضعیت اسفناکی داشت هم‌اکنون و با اجرای عملیات مختلف بازسازی و تعمیر وضعیت آن به مراتب بهتر شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: بخش‌های آی‌سی‌یو و سی سی یو این بیمارستان نیز آماده بهره‌برداری شده است.

پناهی تصریح‌کرد: تنها مشکل در زمینه پرستار است که در آینده نزدیک ۲۰ پرستار برای این دو بخش‌ جذب خواهند شد.