قطعی برق شبکه بهداشت و درمان خرمشهر به دلیل بدهی

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از قطعی برق این شبکه به دلیل بدهی ۲۷۰ میلیون تومانی خبر داد.

فرشید بهشتی اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از سال‌ها پیش به اداره برق بدهی دارد و متاسفانه امروز چوب این بدهی‌های معوقه را مدیریت جدید و مجموعه فعلی شبکه می‌خورند.

وی با اشاره به میزان این بدهی‌ افزود: بدهی ۲۷۰ میلیون تومانی این شبکه باعث شده از ابتدای صبح امروز، برق شبکه برق قطع شود و مجموعه از کار بیفتد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه پیش از این با اداره برق وارد مذاکره شده و خواستار همکاری بیشتری در زمینه این مشکل شده‌ بودیم تصریح کرد: متاسفانه رئیس اداره برق شهرستان هیچ همکاری با ما نداشته و نسبت به قطعی برق شبکه بهداشت و درمان اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای تامین اعتبار برای پرداخت بدهی معوقه به اداره برق، مذاکراتی را نیز با مسئولان استانی انجام داده اما تاکنون اقدام قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته است و ما نیز از درآمدهای جاری در حال پرداخت این بدهی‌ها هستیم.

بهشتی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مستقیم با حوزه سلامت شهروندان در ارتباط است و قطعی برق این شبکه به مثابه از کار افتادن مجموعه خدمت رسانی به مردم می‌شود گفت: با توجه به اینکه این شبکه با مشکلات مالی فراوانی در بخش تامین دارو، پرداخت حقوق پزشکان و درآمدهای جاری دیگری روبه‌رو است صحیح نیست که اداره برق چنین تصمیمی را در راستای حل مشکل بدهی خود اتخاذ کند.

وی در پایان از مسئولان استانی درخواست کرد این موضوع را هر چه سریع‌تر پیگیری کنند.