سالن خلیج فارس خرمشهر در اختیار هیئت والیبال است

خورنا: رئیس هیئت والیبال خرمشهر گفت: سالن خلیج فارس در اختیار هیئت والیبال این شهرستان است.

محمد دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در روزهای گذشته خبری از رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خرمشهر مبنی بر واگذاری سالن خلیج فارس که سالن اصلی شهر است به این هیئت بر روی سایت خبرگزاری فارس منتشر شد.

وی افزود: سالن خلیج فارس در اختیار هیئت والیبال است و قرارداد این سالن نیز در حال تجدید است.

رئیس هیئت والیبال خرمشهر ادامه داد: جای سوال است که بر چه اساسی رئیس هیئت نابینایان باید سالن اصلی شهر را که هیئت والیبال تنها متصدی آن است و در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ سانس رایگان در اختیار همه هیئت‌های ورزشی شهرستان قرار داده است را در اختیار هیئت خود که ۱۰ تا ۱۵ ورزشکار دارد بداند.

دریس تصریح‌ کرد: زمانی که هیئت والیبال این سالن را در اختیار گرفت مشکلات بسیار زیادی را داشت و با صرف هزینه شخصی خود اقدام به بازسازی آن از جمله سقف، سیستم‌های خنک‌کننده، خرید کف‌شور و احداث پارکینگ کردیم تا تنها سالن اصلی شهر به وضعیت مناسب و درخور شان برسد.

وی اضافه‌ کرد: این در حالی است که ما هفته‌ای سه جلسه تمرینی را در اختیار هیئت نابینایان و کم‌بینایان به صورت رایگان قرار داده‌ایم.

رئیس هیئت والیبال خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: این سالن بر اساس توافقی که بین هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان انجام شد به این هیئت واگذار شده است و پس از آن ما هزینه‌های زیادی را برای تعمیر این سالن انجام و آن را به طور رایگان در اختیار همه هیئت‌ها قرار دادیم.

دریس افزود: این در حالی بود که پیش از این سالن خلیج فارس در اختیار پیمانکار بود و برای هر سانس استفاده تیم‌ها مبالغ زیادی را از آنها دریافت می‌کرد.

وی تصریح کرد: این سالن تنها سالنی است که در خرمشهر قابلیت برگزاری مسابقه را دارد و بر این اساس به طور مرتب همه هیئت‌های ورزشی از آن بهره‌ می‌برند.

رئیس هیئت والیبال خرمشهر در پایان گفت: متاسفانه برخی افرادی که در این مدت منافع خود را در ورزش خرمشهر از دست رفته دیدند رئیس هیئت نابینایان که جوانی کم‌تجربه است را سپری قرار داده‌اند تا مجددا‍ به این مطامع خود برسند و ورزشکاران این شهر را از تنها سالن مناسب آن محروم کنند.