یادواره ۱۵ شهید هندیجانی برگزار شد

خورنا: یادواره ۱۵ شهید هندیجانی با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خورنا از هندیجان، فرماندار هندیجان پیش از ظهر امروز در یادواره ۱۵ شهید هندیجانی که با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: باید حفظ ارزش‌ها و ایستادگی دوران دفاع مقدس را امروز به دانش آموزان در مدارس آموزش داد.

بهروز فرج‌الهی افزود: در همین راستا نقش شورای فرهنگ عمومی و آموزش و پرورش بسیار موثر و می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه امروز ما مسئولان به همت خون شهدا خدمتگزار مردم هستیم تصریح کرد: قله نظام و انقلاب مدیون شهدا و ایثارگران است و ملت ایران باید همیشه این ارزش‌ها را پاسداری کند.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه باید شیوه راه شهدا را برای دانش‌آموزان تدوین کرد ادامه داد: شهدا و رزمندگان با  اعتقادی که به امام راحل داشتند به جبهه رفتند و امروز وظیفه دانش‌آموزان و دانشگاهیان است که از این اعتقادات در سنگرهای درس و تحصیل نگهداری کنند.

وی در پایان گفت: شهدا، آزادگان و جانبازان افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این افتخارات را قدر دانست.

*خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان فراموش نشود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان نیز در ادامه عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید جزو اولویت‌های کاری مسئولان باشد زیرا امروز هر چه داریم را مدیون دوران دفاع مقدس هستیم.

محسن خزلی خاطرنشان کرد: مردم باید قدردان نظام و خانواده‌های شهدا و جانبازان باشند و همواره راه آن بزرگواران که برای پاسداری از مرز و وطن جان خود را از دست دادند را تداوم بخشند.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و جانبازان نباید فراموش شود زیرا هر کاری برای آنان انجام دهیم باز هم کم است.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی