موافقـت آمریکا با برگزاری بازی دوستانه بـا تیـم ملـی فوتبال ایـران

خورنا:  علی کفاشیان روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پیشتر درخواست هایی برای برگزاری بازی های رفت و برگشت داشته ایم و هم اکنون هم پیشنهادهایی شده که بازی های تدارکاتی چهارجانبه ای برگزار کنیم که یکی از طرف های این بازی ها کشور آمریکا است.

وی اضافه کرد: کشورهای آمریکای جنوبی و اروپایی هم در برنامه بازی های تدارکاتی ما قرارگرفته اند. کفاشیان با اشاره به برگزاری کنگره علم فوتبال در ایران گفت: کنگره ای در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان امسال برگزارخواهد شد که رییس فیفا، رییس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، رییس کمیته پزشکی فیفا و صاحبنظران کمیته های مختلف فیفا و AFC در ایران حضور خواهند یافت.
به گزارش تیک Tik.ir، وی با ذکر اینکه در برنامه های این همایش علمی بازدید از پروژه های فوتبال گنجانده شده است اظهارکرد: همچنین دراین آیین برنامه های آتی این فدرسیون در خصوص حمایت فوتبال و میزبانی جام ملت های آسیا و سایر موارد ارایه می شود.
کفاشیان ابراز امیدواری کرئ که این همایش به سود فوتبال کشور تمام شود. وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این کنگره هم از امکانات فوتبال بازدید می کنند و ملاقات هایی با وزیر ورزش و رییس جمهوری خواهند داشت.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد بازگشت کارلوس کی روش به ایران گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز به ایران بازگشته و به زودی کار خود را آغاز می کند.
وی در مورد پرونده تبانی مطرح شده نیزگفت: پرونده تبانی دردست بررسی است ولی هنوز مدارک و مستندات کافی ارایه نشده است هردو طرف مدعی صحت ادعای خود هستند.
وی افزود: این طور صحیح نیست که اتهامی به شخصی زده شود و مدرکی ارایه نشود و اگر کسی مدرکی دارد باید ارایه کند.
کفاشیان افزود: فدراسیون باید این مدارک را دریافت، بررسی و نتیجه گیری کند همان طور که در موارد دیگر تصمیم گیری کرده است.
وی اضافه کرد: پرونده ها در دست بررسی است و کمیته انظباطی و اخلاقی هنوزبه تصمیم خاصی نرسیده است. کفاشیان اظهار کرد: اگر مواردی وجود دارد باید بدون جنجال به فدراسیون ارایه شود و فدراسیون آن را بررسی می کند ولی این موضوع علنی شده و امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد.