برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در هندیجان

خورنا: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت هندیجان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور تامین مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برپا شده است تا به ویژه در فصل بازگشایی مدارس مشکلی برای خرید وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه عنوان کرد: لوازم تحریر، پوشاک، موادغذایی و همه اقلام مورد نیاز شهروندان در این نمایشگاه یافت می‌شود تا زمانی که خریداران وارد محل می‌شوند بتوانند همه خریدهای خود را یک‌باره انجام دهند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان هندیجان تصریح کرد: اجناس موجود دراین نمایشگاه بین ۱۵ تا ۳۰ درصد زیرقیمت بازار به خریداران عرضه می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه تا دو هفته برپاست است از همه علاقه‌مندان تقاضا می‌شود به این نمایشگاه مراجعه کرده و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت هندیجان در پایان اظهار کرد: همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم فروشی و یا گران فروشی می‌توانند مراتب را به حراست نمایشگاه اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۱۲۴ این اداره تماس حاصل کنند.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی