تعویق زمان افتتاح بیمارستان مسجدسلیمان

خورنا: فرماندار مسجدسلیمان خواستار تعویق زمان افتتاح بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی مسجدسلیمان تا جذب ۳۲۰ نیروی انسانی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، عبدالله ایزدپناه صبح امروز در بازدید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد اظهار کرد: قرار بوده با ساخت این بیمارستان ۳۲۰ نفر در آن مشغول به کار شوند اما دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که بیمارستان با همان تعداد نیروهای موجود راه اندازی و مشغول به کار شود.

وی اضافه کرد: ما نیز این پیشنهاد را داریم که افتتاح بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی این شهرستان تا زمان جذب ۳۲۰ نیرو، به تعویق بیفتد زیرا این امر اشتغالزایی خوبی را در مسجدسلیمان به همراه خواهد داشت.

فرماندار مسجدسلیمان همچنین عنوان کرد: بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار است و تاکنون ۳ میلیارد تومان تجهیزات برای تکمیل آن خریداری شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز برای تعمیر و بازسازی بیمارستان ۲۲ بهمن، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

*قول مساعدت برای رفع مشکلات شهرستان مسجدسلیمان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این بازدید به مسئولان قول مساعدت، تعامل و پیگیری برای رفع مشکلات شهرستان مسجدسلیمان را داد.

محسن رضایی همچنین عنوان کرد: این شهرستان و مردم آن حق زیادی به گردن کشور دارند و کمترین کار برای آنها رسیدگی به وضعیت منطقه‌‌شان است.