آقای جلیلی! نظر شما درباره حمله دیروز به روحانی و این عکس چیست؟

خورنا: عصر ایران نوشت: روز گذشته در حاشیه استقبال مردمی از رئیس جمهور – بعد از سفر سازمان ملل – عده ای از عناصر افراطی که پیش از این ، رفتارهایشان در موارد متعددی مانند حادثه ۲۲ بهمن قم و ۱۴ خرداد حرم امام(ره) مورد انتقاد جدی رهبری قرار گرفته بود ، بار دیگر خودی نشان دادند و با حمله به خودروی حسن روحانی ، شعارهایی علیه وی سر دادند.در میان مهاجمان ، برخی افراد شناخته شده یک جریان خاص سیاسی نیز وجود داشتند که کاملاً سمت و سوی مهاجمان را مشخص می کرد.

یکی از این افراد ، محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ است که تصویر وی در خبرگزاری فارس و نیز عکسی از او در کنار جلیلی ، بسیار گویاست.

همین فرد در برنامه دیروز، امروز، فردا

هر چند از عناصر افراطی ، انتظار عقلانیت نیست ولی دستکم از آقای جلیلی انتظار می رود به عنوان کسی که سال ها مسوولیت امنیت ملی را در کشور بر عهده داشته ، نسبت فعلی خود با این افراد را تبیین و نظر خود را درباره اقدامات آنها به طور شفاف بازگو کند و بگوید اگر در دروان مسوولیت وی، افرادی به رئیس جمهوری که از سفر بازگشته حمله می کردند، با آنها چه رفتاری می شد؟!

البته معتقد به این هستیم که هر فردی آزادی بیان و آزادی اعتراض دارد و این ها نیز از این آزادی بنیادی برای ابراز عقایدشان استفاده کرده اند و به جز مواردی که مرتکب خشونت می شوند ، نباید هیچ برخوردی با آنها – و البته با دیگران – صورت گیرد. فقط آنچه مورد انتظار است این که این جریان و حامیان آنها ، آنقدر شفافیت و شجاعت داشته باشند که با تابلوی خودشان سخن بگویند و از نام مردم ، دانشجو ، بسیج و نظایر آن ، به نفع خود سوء استفاده نکنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آشنا نگاه کن از کلمه حمله استفاده کردن اشتباه است اما حمایت منافقین و مالک ریگی از میر حسین یادمون نرفته میر حسین چی گفت ؟ خوب انتقاده. مگه روحانی نگفت درود برمنتقدانم ماهم پا به گوشه نظره رهبریم اگر حمایت نکرد روحانی مشروعیت خود رو از دست میده کلمات افراطی مال اوناییه که سال 88 روراه انداختن نه اونای که تا باختن گفتن میزان رای مرم است
    • غریبه سال ۸۸؟ اگر همه آن ۲میلیون و ۳۰۰هزار تن معترضی که در سال ۸۸ سعی داشتن نظر خود را به گوش همه برسانند مثل آن ۳۰۰ نفر افراطی در محرم همان سال رفتار می‌کردند چه میشد؟ سال ۸۸؟ اگر در سال ۸۸ مردم نیز مانند صدا و سیمای این مملکت دست به دروغ پراکنی و عوام فریبی میزدند چه؟ بیش از ۲میلیون تن جز مردم نبودند؟
    • غریبه ضربه زدن با دست و لگد حمله نیست؟ پرتاب کفش نوازش است؟ لابد پرتاب مهر به سمت رئیس مجلس هم ثواب داشته؟ آقا نگفت نکنید؟ نگفت غلط است؟ نگفت اعتراض نکنید، گفت آدم باشید.
  • غریبه ضربه زدن با دست و لگد حمله نیست؟ پرتاب کفش نوازش است؟ لابد پرتاب مهر به سمت رئیس مجلس هم ثواب داشته؟ آقا نگفت نکنید؟ نگفت غلط است؟ نگفت اعتراض نکنید، گفت آدم باشید.
  • آشنا دوست غریبه نگفتی منافقین چی؟ریگی چی؟ منظورت کدوم آقاست؟ رهبری یا...؟ مگه رهبری اسم فتنه رو نگذاشت؟از کجا فهمیدی 2ملیون بودن شاید عکسای قبل از نماز جمعه رو می گی. بعد این کار برندازی بود یا اعتراز؟ حتما آقایون خاتمی میرحسین هم سکولار نیستن؟عزیزم دمخروس {آقا}رو باور کنم یا قسم حضرت عباس همایت از فتنه رو؟ منکه گیج شدم مگه میشه رهبری رو قبول داشت؟ فتنه رو هم قبول داشت؟ خوب گریم 2ملیون بودن مگه امام حسین مقابل هزاران نفرن نه ایستاد؟اکثیت که نشانه صحت نیست؟اما قرآن میگه اکثر هم لا یعقلون. لاتفکرون لا یشعرون.
  • صالح اقاي روحاني خيلي شخص خوبي است باتشكر:قربونش
    • اشنا چه خبر
  • امید هین نیز بگزرد!!!!!
  • ناشناس اینها شکمشان سیر هست
  • محسن جالب اینه که اینا از اسم رهبری استفاده میکنن و رهبری هم قبولشون نداره چندین بار هم بهشون هشدار داده اما آدم بشو نیستن