شهرداری هندیجان نیازمند اعتبارات ملی و استانی است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: شهرداری این شهر برای خدمت رسانی مضاعف به شهروندان نیازمند اعتبارات ملی و استانی است.

مهرداد پیرامون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: کارهای عقب مانده بسیاری در این منطقه وجود دارد که باید با توجه خاص مسئولان به سرانجام برسند.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره و رها شده این شهر با مشکلات اعتباری روبه‌رو هستند که انتظار می‌رود در این زمینه با تعامل هر چه بیشتر به مرحله تکمیل برسند.

عضو شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: با وجود ۱۲ اسکله مهم تجاری و صیادی که در این شهرستان وجود دارد نیاز است از شهرداری حمایت بیشتری شود تا مشکلات بدهی شهرداری به صفر برسد.

وی با بیان اینکه شهرداری این شهر برای خدمت رسانی مضاعف به شهروندان نیازمند اعتبارات ملی و استانی است ادامه داد: شهرداری این شهر بدهی مالی فراوانی به پیمانکاران دارد که در صورت عدم رفع این مشکل، مشکلات عدیده‌تری گریبانگیر آن خواهد شد.

پیرامون با بیان اینکه هندیجان یکی از مناطق محروم استان خوزستان و با ۹۵ کیلومتر مرز آبی دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بی‌نظیری است گفت: متاسفانه حقوق معوقه کارگران شهرداری و کارکنان و سایر پرسنل این اداره مشکلات ریز و درشتی را در خدمت رسانی به شهروندان ایجاد کرده است.