برگزاری همایش ایثار و مقاومت برای نخستین بار در حمیدیه

خورنا: فرماندار حمیدیه از برگزاری همایش ایثار و مقاومت برای نخستین بار در این شهر و به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی هر ساله در سراسر استان خوزستان و به مراتب در شهرهای استان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه، پرداختن به بحث عفاف و حجاب، تجلیل از سربازان و بسیجیان نمونه، غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از خواهران بسیجی با برگزاری مراسمی در سپاه شهرستان و برگزاری چندین همایش و برنامه دیگر از جمله این برنامه‌هایی بود که در این منطقه خبر داد.

فرماندار حمیدیه همچنین عنوان کرد: پرداختن به ارزش‌های دفاع مقدس باید همواره در دستور کار برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها و ادارات در هفته دفاع مقدس قرار گیرد تا ترویج این ارزش‌ها برای نسل‌های آتی نیز صورت پذیرد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش ایثار و مقاومت برای نخستین بار در این شهر برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوب مردم و مسئولان نیز قرار گرفت.

فیوضی اضافه کرد: این همایش با توجه به اینکه به تازگی حمیدیه از بخش به شهر ارتقا یافته است برای نخستین بار بوده که در منطقه برگزار شده است.