آلبوغبیش: در انتخاب قاطع شهردار، مصلحت عمومی ماهشهر در نظر گرفته شد

خورنا: رئیس شورای شهر ماهشهر گفت: در انتخاب قاطع شهردار، مصلحت عمومی ماهشهر در نظر گرفته شد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، نافع آلبوغبیش اظهار کرد: شورای شهر بندر ماهشهر با وحدت، همدلی، انسجام و برادری اقدام به انتخاب قاطع شهردار این شهر کرد.

وی افزود: در این انتخاب قاطع مصلحت عمومی شهر در نظر گرفته شد و امیدواریم شهردار آنچه را که شهروندان لایق آن هستند را به مرحله اجرا بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ادامه داد: دغدغه‌های شهروندان برای ما بسیار مهم است و امید داریم که شهردار بتواند در راستای رفع این دغدغه‌ها اقدامات عملی و مؤثری انجام دهد.

آلبوغبیش توجه به کارهای روبنایی و زیباسازی را مورد تأکید قرار داد و گفت: شهردار بندر ماهشهر باید در کنار کارهای زیربنایی به زیباسازی و کارهای روبنایی نیز توجه کند و این مسئله را مورد توجه ویژه خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در ساختار داخلی شهرداری نیز تحول ایجاد شود و به ویژه بحث تکریم ارباب رجوع که تاکنون به آن توجه خاصی نمی‌شد پس از این در صدر برنامه‌های شهردار منتخب قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر، با تأکید بر کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری، خاطرنشان کرد: تسهیل دسترسی شهروندان و کاهش مراجعه روزانه مردم از طریق مکانیزه کردن تمام خدمات و اتوماسیون اداری از دیگر برنامه‌هایی است که باید مورد توجه شهردار قرار بگیرد.

آلبوغبیش یادآور شد: تسریع در اجرای پروژه‌های شهرداری نیز باید مدنظر قرار بگیرد و شهردار ماهشهر نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

*راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی

وی از راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی بندر ماهشهر خبر داد و گفت: این مرکز هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر تصریح کرد: تلاش داریم شورا و شهرداری را به سمت علمی شدن پیش ببریم و سعی می‌کنیم یک شورای پویا، علمی و به روز را داشته باشیم.

آلبوغبیش همچنین بر عمران محله‌ای به صورت جهادی تأکید کرد و اظهار داشت: با محوریت فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و امام جمعه تلاش می‌کنیم به صورت جهادی به مناطق حاشیه‌ای که مشکلات فراوانی دارند توجه ویژه کرده و در راستای رفع مشکلات آنها گام برداریم.

وی نقش اصحاب رسانه را نیز بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم با مجموعه شورا و شهرداری همکاری تنگاتنگی داشته باشند و در اجرای برنامه‌ها و توسعه شهر یار و یاور شورای شهر باشند.

رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم نظرات و انتقادات خود را نسبت به عملکرد شهرداری و شورای شهر ارائه کنند و در کنار انتقاد نیز پیشنهادات سازنده خود را نیز دریغ نکنند.

آلبوغبیش اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مضاعف اصحاب رسانه برنامه‌های خود را به سرانجام رسانده و زمینه سربلندی و عزت ماهشهر عزیز را فراهم کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرهیخته باسلام جناب اقای نافع البوغبیش رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهرشما فرموده اید: دغدغه‌های شهروندان برای ما بسیار مهم است و امید داریم که شهردار بتواند در راستای رفع این دغدغه‌ها اقدامات عملی و مؤثری انجام دهد.واقعا دغدغه شماوهمکارانتان شهروندان بود یادوستان پیمانکارتانتان بود؟ این نوع نسخه پیچی تاریخش گذشته است. مشت شما برای شهروندان باز شده است.
    • عبدالامیر غبیشاوی واقعًا حرف دل مردم وزدی هر که پشت میز ریاست بنشینه فقط به فکر خودش ودوستان پیمانکارانش و دنبال پاس کرد صورت وضعیتهای خوابیده اش این قد یهت میدم وصورت وضعیتم وپاس کن بله مقصر ماییم که براساس لیاقت وشایستگی به اینها رای ندادیم بلکه به خاطر قومیتی بودن بود
  • زنده باد ماهشهر سلام دوستان شورای شهر واقعا به فکر پیمانکاران هستن توی این شهر با این ثروت فراوان خیابان درست و یا روشنایی شهر بسیار ضعیف است فضای سبز که نداریم دزدی هم فراوان است
  • ناصر با انتخاب مجدد شهردار هم خودت هم دیگر همکارانت اثبات کردن فقط وفقط به فکر خودتون هستید