صالح زاده از نامزدی شهرداری ماهشهر انصراف داد+سند/ کمایی تنها گزینه شهرداری ماهشهر

خورنا: پس از ابطال نخستین جلسه انتخاب شهردار بندر ماهشهر توسط استانداری خوزستان، جمال صالح‌زاده یکی از ۲ نامزد شهرداری این شهر از کاندیداتوری خود برای تصدی این سمت انصراف داد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، در نخستین جلسه‌ای که چندی پیش برای انتخاب شهردار این شهر صنعتی و بندری صورت گرفت جمال صالح‌زاده با ۶ رأی به عنوان شهردار بندر ماهشهر انتخاب شد.

اما روز بعد این جلسه، ۲ تن از اعضای شورای شهر ماهشهر اعلام کردند که آراء خود را پس گرفته و گزینه مورد نظر خود را غلامحسین کمایی شهردار کنونی ماهشهر معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، پس از بروز این اتفاق شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر وارد چالش شد و اعضای آن به ۲ دسته تقسیم شدند، که گروهی موافق ابقای غلامحسین کمایی و گروه دیگر مخالف وی و موافق انتخاب جمال صالح‌زاده به عنوان شهردار بودند.

پس از ارجاع این اختلافات به فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر و استانداری خوزستان، جلسه انتخاب شهردار ماهشهر و آرای به دست آمده در آن ابطال و مقرر شد برای تصدی کرسی شهرداری این شهر انتخابات دیگری برگزار شود.

اما پیش از تشکیل این جلسه، جمال صالح‌زاده یکی از ۲ نامزد تصدی شهرداری بندر ماهشهر با ارسال نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهروندان این شهر که نسخه‌ای از آن در اختیار خورنا قرار گرفته از کاندیداتوری خود انصراف داد.

1

2

 

در متن این نامه آمده است: چنانچه استحضار دارید در جلسه رسمی مورخ ۱۲/۶/۱۳۹۲ شورای شهر بندر ماهشهر، از میان ۲ گزینه‌ای که برنامه‌های خود را پیش از آن ارائه کرده بودند، این‌جانب با ۶ رأی به عنوان شهردار انتخاب شدم؛ لذا با توجه به فضای ایجاد شده که اجرای هرگونه برنامه‌ اصولی و زیرساخت‌ساز را با مشکل مواجه خواهد کرد، بنده ضمن اعتراض به برگزاری انتخابات مجدد، انصراف خود را اعلام می‌نمایم، اما نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی همشهریان عزیزم مرقوم می‌نمایم.

در ادامه این نامه آمده: عزت و سربلندی شهر و همشهریانم برایم مهم‌ترین برنامه و جایگاه است و معتقدم عزت از آن خداوند بوده و همچون سربازی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر جا باشم با جدیت مشغول خواهم بود.

اطمینان دارم اعضای شورای شهر در روز رأی‌گیری کاملاً آزادانه و مستقل به برنامه‌های مدون بنده رأی داده‌اند، نه به شخص جمال صالح‌زاده، برنامه‌هایی که حاصل سال‌ها تلاش، مطالعه و دقت در عملکرد شهرداری‌های مختلف و مشورت با کارشناسان خبره بوده است، به گونه‌ای که هرکدام از اعضای شورا آن را شنیده یا مطالعه نمودند، به قابلیت‌ اجرایی آن‌ها و انطابق با واقعیت‌های موجود شهرستان اذعان داشتند.

نامزد تصدی شهرداری بندر ماهشهر در ادامه این نامه می‌افزاید: رویه عدم تمکین به رأی‌گیری قانونی، پیراهن عثمان ساختن از بهانه‌های واهی و در پیش گرفتن روند غوغاسالاری و ایجاد شانتاژ همان روش خطرناکی است که در سال‌های گذشته باعث ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری در کشور شد، ادامه این روش توسط گروهی که به اهداف مورد نظر خود نرسیده‌اند نه تنها هیچگونه پیشرفتی را در شهر باعث نخواهد شد، بلکه عقب‌مادگی بیشتر از قافله شهرهای مدرن و منظم را سبب می‌شود و البته کسانی که به این روند رأی‌گیری قانونی تمکین کرده‌اند باید از خود بپرسند در رأ‌ی‌گیری‌های بعدی چه ضمانتی وجود دارد که تداوم این روش باعث شکست تمام برنامه‌های آن‌ها نخواهد شد؛ آن‌ها باید مطمئن باشند بدعت‌های غلط و قانون‌گریزی، فتنه‌هایی هستند که آتش آن دامن خودشان را نیز خواهد گرفت.

در ادامه این نامه آمده است: مطمئناً شهروندان ماهشهری به شورایی دلخوش خواهند بود که اعضای آن مستقل و دارای ثبات رأی و اندیشه بوده، با خدای خود عهد بسته باشند که جز برای پیشرفت شهر به منافع هیچ فرد یا گروهی فکر نکنند و در برابر فشارهای این قبیل افراد مقاومت کرده و تصمیمات خود را به صحنه عمل برسانند؛ اعضای شورایی که چون نظر شخصی‌شان با نظر قوم و قبیله‌ای‌شان یا گروه‌های دیگر تفاوت دارد، از نظریات شخصی خود می‌گذرند، آینده‌ای شوم را برای شورا مجسم می‌کنند.

این نامه می‌افزاید: نوشتن طومار و جمع‌آوری امضا، روش مندرس و کهنه‌ای است که با پیشرفت‌های علمی کشور عزیزمان همخوانی ندارد و این بساط باید برای همیشه برچیده شود.

نامزد انصراف داده تصدی سمت شهرداری ماهشهر در پایان نامه خود آورده است: باید از اعضای محترم شورای شهر که برنامه‌های اینجانب را با دقت شنیده و مطالعه نمودند و ثابت قدم بر رأی خود ایستادند و فضای تطمیع و تهدید، دیدگاهشان را متزلزل نکرد صمیمانه تشکر نمایم و از جمع کثیر همشهریان محترم نیز که در این مدت همواره مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند قدردانی می‌نمایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • م-ح شورايي كه در ابتداي راه نتوانست از راي خود دفاع كند چه انتظاري از آن ميرود. به قول معروف سالي كه نكوست از بهارش پيداست.جدا از مقوله انتخاب آقاي صالح زاده و درست يا غلط بودن آن خدا به داد شهر برسه.البته با اين اوضاع اقاي كمايي هم حاشيه امني ندارد.
    • مجتبی چی بگم والا
  • ناشناس این انصراف شهردار بود یا نشان دادن ماهیت اعضای شورای شهر بندر ماهشهر!ممنون از شما که نسخه ای از انصراف را منتشر کردید تا شهروندان محترم ماهشهر بدانند در انتخابات به اشتباه به چه افراد قوم گرایی رأی دادند
  • همشهری با سلام ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس به همشهریان با رای گیری 6/7/92مشخص شد که اعضائ محترم شورای شهر در صورت آزاد بودن چطور به اتحاد و همدلی میرسند و متاسفم از کسانی که ادعای مذهبی بودن دارن ولی چگونه در حال برهم زدن نظم عمومی شهر و اتهام زنی به اعضای شورای شهر هستند . خوشحالم که خدای جای حق نشته و حق را به حق دار رساند . و در پایان از بچه های شورای شهر کمال تشکر را دارم.
  • عساکره سوال من اینه که چطور آقای صالح زاده با مدرک کارشناسی ارشد الهیات و بدون سابقه اجرایی و عمرانی پذیرفت که شهردار باشد؟ ایا اوضاع فعلی شهرستان ماهشهر جای آزمون و خطا و کارآموزی دارد؟
  • علی دانشجوی ماهشهری از همه بچه های شورا بخاطر تصمیم درستشون ممنونم دل مردم ماهشهر را شاد کردند .خدا پشت پناه همه بخصوص ؟
  • اشکان داشتیم از این شورا ناامید میشدیم ولی ناباورانه مارا با یک تصمیم درست و بجا امیدوار کردند .آفرین بر غیرتتان .
  • حمید درود بر مردم ماهشهربنده گذینه ای که درسمت شهرداربه چند شهر استان خدمات شایانی کرده اند پیشنهاد میکنم . مهندس زریمیدانی با سابقه 20 سال بعنوان شهردارو فوق لیسانس عمران مدیری لایق هست که شایسته مردم شریف ماهشهر است
  • لات علی و اشکان احتمالا همون اقای قنواتی و اون یاروان که رای پس گرفتن.هه