افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی ماهشهر

خورنا: مدیر اداره آبفای ماهشهر از افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدحسین شیرانی اظهار کرد: گروه تعمیرات و نگهداری آبفا ماهشهر موفق شد، شش عدد پمپ از رده خارج در این شهرستان را به مدار فعالیت بازگرداند.

وی تصریح کرد:  به منظور بازگرداندن پمپ‌های خرابی که به واسطه مواردی چون آشغال گرفتگی، نوسانات برق و مواردی مشابه از رده خارج می‌شوند گروه تعمیر و نگهداری آبفای ماهشهر در هر ماه تقریبا پنج عدد پمپ خراب را  به مدار بهره‌برداری باز می‌گرداند.

مدیر اداره آبفای ماهشهر ادامه داد: واحد تعمیر و نگهداری این اداره به کمک کارگاه سیم پیچی خود در مرداد ماه سال جاری شش عدد پمپ آب و فاضلاب را تعمیر و مجددا به مدار فعالیت برگرداند.

وی از دیگر اقدامات این واحد در ماه گذشته را افزایش تعداد پمپ‌های آب در دریاچه نمک ماهشهر عنوان کرد و گفت: به منظور تقویت فشار و آبگیری تلمبه خانه تهران جنوب که پمپاژ آب حوزه  ناحیه صنعتی را بر عهده دارد دو عدد پمپ جدید ۹۰ کیلو وات نصب شد.

شیرانی در پایان عنوان کرد: با اجرای این مهم که به کمک واحد تعمیرات و نگهداری آبفا ماهشهر صورت گرفت با ایجاد تعادل در خطوط توزیع آب ظرفیت آبرسانی به سطح شهر افزایش یافت.