حاشیه‌‌ها اجازه پیشرفت به شادگان نمی‌دهد/ شهردار باید درآمدزا باشد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شادگان گفت: شهردار باید درآمدزا باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

ولید آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهر شادگان از ۱۰ سال پیش تاکنون هیچ تغییری نکرده است و مردم آن از این همه محرومیت به ستوه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرداری شادگان تنها درآمدش عوارض ساخت و ساز است افزود: شهرداری در این زمینه برای موارد بسیاری نیز تخفیف قائل می‌شود که این امر لطمه بزرگی به درآمد شهرداری وارد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان با بیان اینکه برای دگرگونی این شهر باید فرهنگ سازی کرد عنوان کرد: باید مردم همگام با مسئولان در راستای تعالی و پیشرفت شهر همراه باشند و در این زمینه قومی گرایی و تعصبات دخالت داده نشوند.

وی تصریح کرد: این شهر با وجود ظرفیت‌های بسیار بزرگ توریستی و گردشگری هنوز اندر خم یک کوچه است و به عوارض ساخت و ساز بسنده کرده است.

آلبوناصر با بیان اینکه شهردار باید درآمدزا باشد و در این زمینه برنامه ریزی کند ادامه داد: باید شادگان را به سوی آبادانی پیش برد تا نشاط و تعالی در چهره مردم آن دیده شود زیرا این شهر از بافت سنتی و رکود خسته شده است.

وی یکی از موانع و سد راه پیشرفت این شهر را دخالت برخی افراد و جناح‌ها دانست و افزود: اگر این مسائل و حاشیه‌ها اجازه کار دهند شورا و شهرداری می‌توانند بدون دغدغه مشکلات مردم را پیگیری کنند و شهر را به سوی آبادانی پیش ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان در پایان از مردم خواست بیش از پیش مسئولان شهری را حمایت کنند تا آینده‌ای روشن برای شهرشان رقم زده شود.