ساعت کار جدید ادارات خوزستان اعلام شد/ پنج‌شنبه ها همچنان تعطیل

خورنا: ساعت کار اداری را روزهای شنبه تا سه شنبه هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ بعدازظهر و روزهای چهارشنبه را از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر اعلام شد/ روزهای پنج شنبه برابر ابلاغیه‌های قبلی کماکان تعطیل است / در این بخشنامه عنوان شده که ساعت شروع به کار بانک‌ها مطابق مصوبه شورای هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد ضمن آنکه ساعت شروع و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان مشخص می‌شود.

استانداری خوزستان، ساعت کار جدید اداره‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، اداره‌ها و موسسات وابسته به دولت را از اول مهر‌ماه سال ۱۳۹۲ به استناد بند سه تصویب نامه شماره ۸۹۸۸۱ ت ۳۴۷۴۷ ه مورخ ۲۸ اسفند‌ماه ۱۳۸۴ و تصمیم هیئت وزیران اعلام شد.

13750_451

استاندار خوزستان با صدور بخشنامه جدید ساعت کار اداری را روزهای شنبه تا سه شنبه هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ بعدازظهر و روزهای چهارشنبه را از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر اعلام کرد.

در این بخشنامه تصریح شده روزهای پنج شنبه برابر ابلاغیه‌های قبلی کماکان تعطیل است.

حجازی در این بخشنامه عنوان کرده که ساعت شروع به کار بانک‌ها مطابق مصوبه شورای هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد ضمن آنکه ساعت شروع و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان مشخص می‌شود.

در ذیل این بخشنامه عنوان شده که ساعت شروع کار در شرکت ها و موسساتی که مجاز به تعطیلی در روزهای پنج شنبه هستند با رعایت ساعت کار مقرر در هفته خواهد بود و ساعات شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه‌های مربوطه و مسئولان ذیربط تعیین و اعلام می‌شود.