طلسم انتخاب شهردار خرمشهر شکست/ حویزاوی سکاندار مدیریت شهری شد

خورنا: سرانجام بعد از چند هفته کشمکش، طلسم انتخاب شهردار خرمشهر شکست و محمد حویزاوی سکاندار مدیریت شهری این شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای شهر خرمشهر شامگاه شنبه برای انتخاب شهردار خرمشهر در ساختمان شورای این شهر برگزار شد. این جلسه ساعت ۱۸ با حضور تمامی اعضای شورای شهر آغاز شد.

انتخابات قرار بود از بین ۱۱ گزینه برگزار شود که در دقایق آخر اعلام شد؛ آلبوکرد انصراف خود را اعلام کرده است، حویزاوی نیز که امروز به ۱۰ گزینه اضافه شده بود با حضور در ابتدای جلسه ۴۵ دقیقه شروع به صحبت درباره برنامه های خود کرد.

سپس در ساعت  ۱۹.۱۵ دقیقه رای گیری انجام شد و در نهایت آقای محمد حویزاوی با ۱۰ رای موافق و تنها یک رای مخالف رسما شهردار خرمشهر شد.

پیش از این جلسات شورای شهر خرمشهر برای انتخاب شهردار به دلیل برخی اختلافات به نتیجه نرسیده بود تا جایی که امام جمعه شهر خرمشهر نیز از این وضع اظهار نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حویزاوی متولد ۱۳۴۵ و با سابقه اجرایی ۲۵ ساله است، از سوابق وی می توان به مدیریت شهرداری در مناطق مختلفی در اهواز اشاره کرد در ضمن حویزاوی در گذشته و در دوره دوم شورای خرمشهر برای مدت کوتاهی شهردار خرمشهر بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خرمشهري كپي از خرمشهر خبر سید صباح حسینی یکی از اعضای شورای شهر شهرستان خرمشهر در گفتگو با خبرنگار خرمشهر خبر گفت : آقای محمد حویزاوی آخرین نفری بود که به جمع کاندید های شهردار شدن پیوست ، اما با ارائه برنامه کاملتر و جامعتر نسبت به دیگر کاندیدها توانست نظر ۱۰ تن از ۱۱ نفر عضو شورای شهر را جلب کند . وی افزود : محمد حویزاوی قبل از این هم تجربه ی شهردار شدن را داشته است و در سال ۱۳۸۳ شهردار خرمشهر بوده است که در آن سال سوابق خوبی از خود بجا گذاشته است هرچند مدت مدیرت او در شهرداری خرمشهر کوتاه بود . با توجه به این تجربه ، تقریبا همه ی اعضای شوراء به وی رای موافق دادند .
    • حمید اشتباه بزرگی کردند که گلمرادی شهردار سربندر را نیاوردند افسوووووووووووووووس