نماینده آبادان: آبادان با مشکلات ریز و درشت در بخش برق دست و پنجه نرم می‌کند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان با مشکلات ریز و درشتی در بخش برق دست و پنجه نرم می‌کند که بدین منظور هفته اول مهرماه مدیرعامل شرکت توانیر به منظور بررسی مشکلات برق شهرستان مهمان آبادانی‌هاست.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هر چه قدر به برق رسانی در شهرستان کمک شود باز هم کم است زیرا این منطقه با مشکلات ریز و درشتی در بخش برق دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: در همین راستا از صدا و سیمای شهرستان خواسته‌ام تا از وضعیت آب و برق شهری و روستایی فیلمی تهیه کنند و در اختیارم قرار دهند تا در اختیار مسئولان کشوری بگذاریم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به طرح افزایش قیمت برق که در مجلس داده بودند نمایندگان خوزستان به ویژه شهرستان آبادان به شدت با این طرح و برنامه مخالفت کردند زیرا گرمای هوا و کمبود امکانات این اجازه را به مردم نمی‌دهد که برق کمتری مصرف کنند و یا کولرها و وسایل خنک کننده را خاموش کنند.

وی اضافه کرد: همه تلاش و همت خود را به کار می‌بندیم تا مشکلات مردم و شهرستان را یکی پس از دیگری با حمایت دستگاه‌های اجرایی برطرف سازیم.

انصاری با اشاره به اینکه هفته اول مهرماه مدیرعامل شرکت توانیر مهمان آبادانی‌هاست خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای رفع مشکلات برق شهرستان انجام خواهد شد.