گزینه مطرح استانداری خوزستان: کسی که آب و خاک خوزستان را خورده باید برای استان تصمیم‌گیری کند

خورنا: یکی از گزینه‌های احتمالی استانداری خوزستان گفت: ما قیم نمی‌خواهیم و کسانی که در مرکز نشسته‌اند قیم مردم خوزستان نبوده و نمی‌توانند برای استان تصمیم بگیرند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، عبدالحسین مقتدایی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای که ر بهترین شرایط آب و هوایی در حال گذران زندگی هستند می‌خواهند برای مردمی ک در زیر آفتاب سوزان ۵۰ درجه زندگی می‌کنند تصمیم گیری کنند.

وی بیان کرد: کسی که قرار است به سمت استانداری خوزستان منصوب شود باید قد و اندازه مردم استان باشد.

استاندار اسبق خوزستان افزود: کسی می‌تواند برای خوزستان تصمیم گیری کند که مسئولیتی داشته باشد در غیر این صورت زمانی می‌تواند تصمیم گیری کند که در خوزستان زندگی کرده باشد و به نوعی آب و خاک خوزستان را خورده باشد.

وی ادامه داد: کسانی که دلشان برای خوزستان می‌سوزد باید جلسات خود را در استان برگزار کنند ما دور کاری دیده بودیم ولی مدیریت مجازی ندیده بودیم.

مقتدایی گفت: ما نیازی به قیم نداریم که در تهران بنشیند و در خصوص استانداری خوزستان تصمیم گیری کند.

وی اظهار کرد: آن‌هایی که ادعا می‌کنند خوزستانی بوده و جایگاه خود را بسیار بالا می‌دانند چرا جلسات خود را در تالارهای اهواز برگزار نمی‌کنند.

این گزینه احتمالی استانداری خوزستان افزود: اعضای ستاد آقای روحانی در استان باید با همفکری یکدیگر فردی را برای سمت استانداری خوزستان به وزارت کشور معرفی کنند و دیگر نباید کسی معترض آن فرد باشد.

وی ادامه داد: دعواهای اعضای ستاد نباید به جایی ختم شود که زمینه استاندار بومی به چیز دیگری تبدیل شود و آن موقع افسوس بخوریم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد روحانی در استان باید به گزینه‌های بومی خود تعصب داشته و نیروهای خود را در هر سطحی که هستند تخریب نکنند.

وی افزود: تنها اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در انتصاب استاندار نظر دهند در غیر این صورت کسانی که در مرکز نشسته‌اند قیم مردم خوزستان نبوده و نمی‌توانند برای استان تصمیم بگیرند.

استاندار سابق خوزستان گفت: اختلافات اعضای ستاد نباید به جایی ختم شود که آ ن هایی که در مرکز نشسته اند بیایند و برای ما ببر و پلنگ شوند.

وی بیان کرد: اصلا چرا باید پنج نماینده از استان به تهران رود و با افراد مرکز نشین در خصوص استانداری خوزستان مذاکره داشته باشد.

مقتدایی عنوان کرد: برای اینکه حرف ستاد یکی شود باید شورایی بر اساس شاخص‌های مختلف تشکیل داده شود و سپس بر روی شخص واحدی نظر داده شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور جایگاه ویژه‌ای برای نقطه نظرات ستاد آقای روحانی در استان‌ها قائل است.

این گزینه احتمالی استانداری خوزستان گفت: برنامه داشتن به مفهوم آن است که از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر حرکت کنید تا به سرانجام مقصود برسید البته اگر به نقطه مدنظر خود نرسیدید نباید قهر کنید.

وی ادامه داد: در طول ۸ سال گذشته که در کنار بودم آنچه که از دستم برای استان بر می‌آمد کوتاهی نکردم.

مقتدایی با بیان اینکه بر حسب وظیفه به وزارت کشور تماس و آن‌ها اجابت کردند افزود: در طی دو نشستی که با وزارت کشور داشتم هر آنچه که در استان اتفاق افتاده بود در قالب برنامه بیان کردم البته به همین منوال از دیگر کاندیدا دعوت به عمل آمد و برنامه گرفته شد.

وی ادامه داد: معتقدم یک مدیر زمانی که در راس بوده باید مدیریت کند و و قتی کنار گذاشته می‌شود می‌تواند با مشورت خود به مجموعه کمک کند.

استاندار سابق خوزستان افزود: حماسه ۲۴ خرداد و انتخاب حسن روحانی یک حادثه بود و در واقع مردم در انتخاب آقای روحانی به نوعی هدایت شدند.

وی عنوان کرد: اراده مردم سبب شد که روحانی انتخاب شود و با این انتخاب حرف خود را به کرسی نشاندند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رحمن این آقای استاندار جدید که استاندار ایلام بوده چه گلی بسر ایلام زده این آقا. اکثر خدمات خود را در اصفهان انجام داده و در باند اصفهانی های مرکز هستند که دارند یکی از خودشان را در مصدر استانداری خوزستان میگمارند استاندار خوزستان باید از خود خوزستان و ساکن خوزستان باشد .استاندار قبلی را وزارت کشور اصفهانی ها عمدا شلخته انتخاب کردند تا دوباره آدم خودشان را بر مردم خوزستان تحمیل کنند و بگویند دیدید شریعتی خوزستانی کار ی نکرد پس الآن که در انتخاب ناتوان هستید ما انتخاب میکنیم و مردم خوزستان را بی عرضه جلوه دهند .مردم نباید این حیله گری را بی پاسخ بگذارند.استاندار فقط استاندار خوزستانی ساکن در خوزستان باید باشد.نمایندگان استان بسیار نا پخته عمل میکنند اینها گویا پشتیبانی مردمی در استان ندارند.