آرزوی موفقیت رهبر معظم انقلاب برای روحانی در سفر به نیویورک

خورنا: نائب رئیس شورای شهر شوشتر بر تغییر چهره و سیما و منظر شهر شوشتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: مردم انتظار تحول اساسی در مدت‌زمانی کوتاه در شهر را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدمحمدرضا حسینی مرعشی پیش از ظهر امروز در جلسه زیباسازی شهر شوشتر اظهار کرد: مردم انتظار دارند تا چهره شهر شوشتر در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر کند و به این دلیل باید کوشید تا برخی از نظرات مردم را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه باید منظر شهر شوشتر تغییر کند، گفت: منظر شهر شوشتر نیازمند تحولی اساسی دارد و به این دلیل باید از کارشناسان و خبرگان در این بخش استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه سیما و منظر شهری نیازمند برنامه‌ریزی کارشناسی شده است، گفت: باید در راستای تدوین طرح جامعی برای این مهم تلاش کنیم و در این بخش از نظرات کارشناسان و با تجربگان استفاده کنیم.

مرعشی با تاکید بر اینکه شهرداری در اجرای طرح‌های زودبازده در شهر همت کند، افزود: باید در این بخش شهرداری قدری توان خود را متمرکز کند و بکوشد تا مشکلات موجود در شهر را کاهش دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید در بخش زیباسازی شهر شوشتر از هویت این شهر و تاریخ این کهن شهر ایران استفاده کرد و از اصالت موجود در این شهرستان الهام گرفت.

وی گفت: رفع موانع و برطرف کردن برخی مشکلات در راستای زیباسازی شهری از جمله درخواست‌های شورای اسلامی شهر است که باید در این بخش شهرداری و مشاوران خبره به شورای اسلامی شهر راهکار دهند.