بازگرداندن هویت تاریخی و شهری شوشتر با اجرای پروژه‌های زیباسازی

خورنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شوشتر خواستار بازگرداندن هویت تاریخی و شهری شوشتر با اجرای پروژه‌های زیباسازی و با اصالت در این کهن شهر تاریخی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابراهیم محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه ستاد زیباسازی شهری شوشتر اظهار داشت: برای زیباسازی شهر شوشتر باید از قدمت و نمادهای تاریخی این شهر استفاده کرد.

وی افزود: شوشتر شهر خشت و آب است و باید از این نمادها در زیباسازی شهر شوشتر استفاده بهینه‌ای کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شوشتر با اشاره به این‌که باید تلاش کنیم منظر شهر شوشتر متحول شود، گفت: ایجاد تحول در شهر شوشتر باعث می‌شود تا امید به زندگی در مردم زنده شود و شرایط برای فعالیت و مشارکت مردمی در ساختن شهر شوشتر افزایش می‌یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به این‌که باید از توانمندی بومی برای ارائه طرح استفاده کرد، گفت: هنرمندان بومی می‌توانند بر اساس داشته‌های فرهنگی و اجتماعی در شوشتر طرح‌های متناسب ارائه کنند و در این زمینه باید از سابقه تاریخی این شهر استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: شوشتر از نظر تاریخی و علما بسیار غنی است و باید تندیس‌هایی از علما و مشاهیر تاریخی شوشتر ساخته شود و در این بخش باید نظرات علما و … را نیز کسب کرد تا از معضلات احتمالی اجتماعی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر شوشتر از نظر منظر شهری از بسیاری از شهرهای خوزستان عقب افتاده‌تر ارزیابی می‌شود و باید در این بخش فعالیت زیادی انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خوبه پس از سالها کار عملی رو تو شوشتر آغاز کنید سالها فقط حرف