گلمرادی رفت/ نصیری فر شهردار بندر امام خمینی شد

رئیس شورای شهر بندرامام خمینی گفت: حبیب نصیری فر به عنوان شهردار بندرامام خمینی(ره) با اکثریت آرا انتخاب و به زودی معارفه خواهد شد. داود مجدم اظهار کرد: جلسه رسمی شورای شهر بندرامام برای انتخاب شهردار جدید با حضور تمام اعضا در سالن جلسات برگزار شد.

مجدم افزود: در این جلسه به استناد مصوبه شورای شهر، حبیب نصیری فر با اکثریت آرا انتخاب و تا گذراندن مراحل قانونی صدور حکم شهردار از سوی استانداری خوزستان وی به عنوان سرپرست تعیین و صورتجلسه این انتخاب در نامه ای به فرماندار شهرستان ماهشهر ارسال شد.

عضو شورای شهر بندرامام در خصوص شایعه ایجاد شده عنوان کرد: به استناد آیین نامه شش ماده ۹ بند اجرای  تشکیلات، وظایف و انتخاب حاکم بر شورای شهر، رئیس شورا سخنگوی رسمی شورای یا یکی از اعضای شورای شهر که از طرف رئیس شورا تفویض اختیار شود؛ مواضع و اطلاعات رسمی شورا را اعلام می کند. خوشبختانه تا به امروز با همدلی و همراهی کلیه اعضای در جهت برنامه ریزی برای آینده بهتر در بندر امام هستیم  ولی متاسفانه عده ای خارج از شورا درصدد ایجاد نفاق و تفرقه بین اعضا هستند و قصد دارند با تشویش اذهان عمومی و همچنین حرکات ناپسند  شورا را به حاشیه ببرند

وی در پایان خوستار پیگیری جدی مراجع ذی صلاح در خصوص پخش پیامک و شب نامه ها در سصح شهر علیه بعضی از شورای شهر شد.