اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد: متاسفانه اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: وضعیت بهداشت و درمان این منطقه قابل قیاس با گذشته نیست و مردم در این زمینه با مشکلات ریز و درشتی رو به رو هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است و زیرمجموعه‌های آن شهرستان‌های جنوب هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و اعتبارات ویژه‌ای دریافت کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود تصریح کرد: در این خصوص شکایات متعددی را انجام داده‌ و خواستار انتقال اعتبارات اعتبارات این شهرستان به استان شده‌ام.

وی همچنین عنوان کرد: امروز متاسفانه شاهد آن هستیم که نزدیک به ۲۰ سال است بیمارستان اروندکنار در فقر درمانی و بهداشتی به سر می‌برد و از امکانات اولیه پزشکی محروم است.

*به دستگاه‌های نظارتی شکایت می‌کنم

انصاری با اشاره به اینکه قصد دارم نامه‌ای به دستگاه‌های نظارتی کشوری ارسال کنم تا اعتبارات از دست رفته بخش بهداشت و درمان آبادان را پیگیری کنند گفت: این کار جنایت است و اگر هم به کسی حرفی بزنیم به آنها برمی خورد.

وی اظهار کرد: از مسئولان دانشکده هم انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنند تا با کمک هم بتوان برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه به دلیل درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی هنوز نتوانسته است به زیرساخت‌های قبلی‌اش دست پیدا کند در همین راستا مسئولان ملی باید در این خصوص کمک و تعاملی بیشتر کنند.