سرپرست شهرداری رامهرمز درگذشت

خورنا: سرپرست شهرداری رامهرمز عصر امروز در حادثه دلخراش تصادف درگذشت.

سرپرست شهرداری رامهرمز عصر امروز در حادثه دلخراش تصادف درگذشت.

مرحوم عیسی دیده‌بان که به همراه همسرش مسافر جاده رامهرمز به هفتکل بودند به دلیل تصادف با خودروی تریلی جان خود را از دست دادند.

دیده‌بان پیش از این شهردار رامهرمز بود که در انتخابات اخیر شورا به سمت سرپرست شهرداری منصوب شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • راستین بنا بهبهانی خداوند رحمتشان کند
    • ناشناس روحشان شاد
  • ایوب پیلتن خدا رحمتش کند تواین مدت کوتاه کارهای خوبی در شهرداری رامهرمز انجام داد
  • ناشناس سلام .عزيزان درگذشت غم انگيز سركار خانم زهره نظري وكيل پايه يك دادگستري در حادثه تصادف به همراه همسرش جناب مهندس ديده بان شهردار محترم شهرستان رامهرمز دل هاي بسياري از مردم شهرستان رامهرمز را شكست.ياد و خاطره و زحمات اين زوج جوان فراموش نشدني است.
  • سارا كمايي سلام .عزيزان بر خود واجب مي دانم در خصوص تصادف غم انگيز و دلخراش شهردار محترم شهرستان رامهرمز در جاده رامهرمز- هفتكل به خدمت همه عزيزان به عرض برسانم مردم شهرستان رامهرمز در اين حادثه تلخ، نه تنها يك شهردار جوان و تونمند را بلكه در كنارش يك وكيل جوان،زحمت كش،مهربان و دلسوز را از دست دادند.از خانم زهره نظري فقط به عنوان همسر شهردار ياد نكنيم. بر هيچكس پنهان نيست كه خانم زهره نظري گره گشاي مشكلات خيلي از مردم بوده و چهره مهربان ايشان آنقدر شناخته شده است كه گفته شود در اين حادثه جناب مهندس ديده بان شهردار محترم شهرستان رامهرمز به همراه همسر گرامي اش خانم زهره نظري وكيل پايه يك دادگستري جان خود را از دست دادند .
  • ناشناس ضمن طلب مغفرت برای این دو عزیز. به اطلاع دوستان میرسانم مدتی با این دو عزیز همسایه بودیم و به جز خوبی و مهربانی چیزی از انتا ندیدیم.
  • کمایی سلام از همه عزیزانی که در رامهرمز هستند و خانم وکیل زهره نظری در خصوص حل مشکلات حقوقی آنها قدمی برداشته است خواهش می کنم امروز ساعت4-6 در مراسم بزرگداشت وی جهت شادی روح آن مرحوم شرکت کنند .خیلی دوست داشتم رامهرمز بودم و به جمع شما می پیوسم.