آسمان آبادان نور افشانی می‌شود

خورنا: جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان در نظر گرفته شده که نور افشانی آسمان آبادان یکی از این برنامه‌هاست.

ثامر چنعانی از غبار روبی مزار شهدای آبادان در روز چهارم مهر ماه خبر داد و اظهار کرد: در روز ۳۱ شهریورماه با حضور نیروهای مسلح موجود در منطقه صبحگاه مشترکی در محل سپاه آبادان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پنجم مهرماه در سالروز شکست غرور آمیز حصر آبادان نیز از ساعت ۸ صبح رژه عمومی در این شهر با حضور نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: افتتاح حوزه مقاومت بسیج منطقه آزاد اروند به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان در روز ششم مهر ماه انجام خواهد پذیرفت.

چنعانی افزود: نور افشانی آسمان شهر آبادان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که شب پنجم مهرماه در پارک معلم آبادان برگزار خواهد شد و یاد این پیروزی بزرگ مردم آبادان و ملت ایران را گرامی می‌داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجتماع بزرگ رزمندگان ثامن‌الائمه در بعدازظهر ششم مهرماه در مصلی نماز جمعه آبادان برگزار خواهد شد که همراه با نماز مغرب و عشا همراه خواهد بود، همچنین برنامه‌های دیگری در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج آبادان قرار خواهد داشت که متعاقباً اعلام خواهد شد.