خسارتی از زلزله‌های قلعه‌خواجه گزارش نشده است

خورنا: مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: از زمین‌لرزه‌های روز گذشته و بامداد امروز هیچ خسارتی در شهر قلعه‌خواجه گزارش نشده است.

محمدرضا آملازاده اظهار داشت: بر اساس آخرین تماس‌های حاصل شده با شهر قلعه‌خواجه هیچ خسارتی از زمین‌لرزه‌های شب گذشته و صبح امروز گزارش نشده است.

وی با اشاره به این‌که زمین‌لرزه‌ها در این شهر بسیار خفیف بوده‌اند، گفت: بیشترین زمین‌لرزه این شهرستان ۴,۴ ریشتر در ساعت ۲۰ و ۳۸ دقیقه شامگاه گذشته اتفاق افتاده است و کمترین آن‌ ۵ و ۲۲ دقیقه صبح امروز بوده که بزرگی آن ۱,۷ ریشتر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به این‌که احتمال خسارت وجود داشت، افزود: با توجه به این‌که بزرگی زمین لرزه روز گذشته ۴,۴ ریشتر بوده است احتمال ترک خوردگی در دیوار منازل روستایی را می‌دادیم که بررسی‌ها نشان از این است که خسارتی به منازل روستایی وارد نشده است.

وی تاکید کرد: از ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه صبح امروز تاکنون در این شهر زمین لرزه‌ای گزارش نشده است اما تیم‌های امدادی به حال آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، زندگی عادی در شهر قلعه خواجه در جریان است و زمین‌لرزه‌های خفیف صبح امروز نتوانسته برای مردم ترس ایجاد کند.