نبوتی شهردار باغملک شد

خورنا: اعضای شورای اسلامی شهر باغملک با رای خود حسن نبوتی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر باغملک با رای قاطع خود شهردار جدید این شهر تاریخی و گردشگری را انتخاب کردند.

در جلسه شورای اسلامی شهر باغملک که ظهر امروز در محل این شورا برگزار شد، اعضای شورای شهر با یک رای قاطع حسن نبوتی را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

این جلسه به ریاست هوشنگ محمدی برگزار شد و همه اعضای شورای شهر که پرویز نوروزی، رسول کریمیان، ابراهیم سپاس‌زاده، نصرت‌الله رمضانی، علی زنگنه و امید افراخته بودند به حسن نبوتی رای دادند تا وی با یک رای قاطع شهردار باغملک شود.

همچنین در این جلسه نصرالله رضائیان به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد تا مراحل قانونی آغاز به کار شهردار طی شود.

عضو شورای اسلامی شهر باغملک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغ ملک اظهار کرد: شهردار جدید باغملک با ۷ رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

امید افراخته افزود: در جلسه‌ای که با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد اعضای شورای شهر با یک رای قاطع حسن نبوتی را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: پس از آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای اسلامی شهر باغملک برای انتخاب شهردار صلاحیت ۱۹ گزینه را بررسی کرد که در ‌‌نهایت حسن نبوتی توانست نظر شورا را جلب کند و شهردار باغملک شود.

عضو شورای اسلامی شهر باغملک به سوابق کاری شهردار جدید باغملک اشاره کرد و ادامه داد: نبوتی قبلاً شهردار شهر هندیجان بود.

وی در مورد چگونگی انتخاب رئیس شورای شهر باغملک گفت: به صورت توافقی هوشنگ محمدی را چون به لحاظ سنی از همه ما بزرگ‌تر بود برای این سمت انتخاب کردیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جعفر حسن نبوتی با توجه به عملکردش درشهرداری هندیجان فرد شایسته ای برای باغملک نیست
  • بهمن شورای محترم باغملک ایکاش قبل از انتخاب به هندیجان سر میزدید و حرفهای مردم هندیجان و پرسنل شهرداری هندیجان را میشنیدید.
  • امید اگه شهرداری هندیجان عقب افتاد مقصرش نبوتی بود.
  • علی اگه شهردار خوبی بود هندیجانی ها خوبیشو میگفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • جعفر نمایندگان محترم مردم شریف باغملک در شورای اسلامی شهرای کاش درمورد مشکلاتی که نبوتی در هندیجان بوجود آورد تحقیق میکردید تا مشکلات گریبانگیر مردم خونگرم باغملک نمیشد
  • محمد قلي خان با سلام ابوبكر هم از نظر سني بزرگتر بود آيا لياقتش بالاتر از حضرت علي بود _ با اين سطح فكر باغملك كماكان در جا خواهد زد و واي به حال شما زماني كه 4 سالتان تمام شود و كاري براي مردم نكرده باشيد . از انسانهاي تحصيل كرده مردم انتظار بيشتري دارند اما شما متوجه نيستيد كه الان قرن 21 نه عصر حجر