دو استاد دانشگاه شهید چمران اهواز در ردیف دانشمندان پرتالیف ISC قرار گرفتند

خورنا: دکتر مهرابی زاده هنرمند و دکتر شکر کن از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز در ردیف دانشمندان پرتالیف کشور در حوزه علوم انسانی معرفی شدند.

اخیرا پایگاه اطلاع رسانی علوم و فناوری اسامی ۲۰ دانشمند برتر که در دوره ای ۱۰ ساله از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ بیشترین مقاله را در نشریات علمی معتبر کشور و در ISC داشتند منتشر کرده که در این فهرست دکتر مهناز مهرابی زاده هنرمند و دکتر حسین شکر کن از دانشگاه شهید چمران حضور دارند.

دکتر هنرمند و دکتر شکر کن از اساتید دارای مرتبه علمی «پروفسوری» گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز هستند که پیش از دریافت این عنوان، افتخارات و موفقیت های بیشماری برای خود و جامعه دانشگاهیان اهواز رقم زده اند.

براساس فهرستی که از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) منتشر شده، استاد مهناز مهرابی زاده هنرمند در ردیف دهم و دکتر حسین شکر کن در جایگاه نوزدهم دانشمندان پرتالیف و تولید علم قرار دارند.

۲۰ دانشمند پرتالیف کشور در حوزه علوم انسانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران، شهید چمران اهواز، مازندران، تربیت مدرس، اصفهان، علامه طباطبایی، گیلان، آزاد واحد خوراسگان، مازندران و محقق اردبیلی هستند.