پرداخت تسهیلات کشاورزی به اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان

خورنا: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان گفت: اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی می‌توانند از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی این استان استفاده کنند.

فتح‌الله آلبوعلی اظهار کرد: بر اساس آمار به دست آمده از بانک کشاورزی تاکنون ۲۰۵ نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی می‌توانند از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی استفاده کنند ادامه داد: جمع کل این تسهیلات در حدود ۱۵ میلیارد تومان است و بیشتر شهرهای محروم از جمله اندیکا، مسجدسلیمان. لالی را شامل می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان هدف طرح توسعه کشاورزی را این گونه بیان کرد: طرح توسعه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و ایجاد ظرفیت برای اشتغال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی در هیچ استانی تاکنون این مقدار تسهیلات به اعضای خود پرداخت نکرده است تصریح کرد: مشکلات پرداخت تسهیلات در این حوزه، روند تهیه طرح توجیهی و تأئید طرح‌ها است.

آلبوعلی خاطر نشان کرد: در مجتمع شیلات فاز دو آزادگان و شهید احمدیان برای ۴۰۱ نفر از فارغ‌التحصیلان متقاضی این رشته ۶۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که مجموع آن ۲۴ میلیارد تومان است.

وی در پایان با بیان اینکه در مجتمع‌های گلخانه‌ای برای هر نفر از اعضای نظام مهندسی متقاضی ۷۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: پنج مجتمع گلخانه‌ای شوش‌تر به مرحله پرداخت تسهیلات رسیده‌اند.