گزینه‌های جدید شهرداری خرمشهر با اعضای شورا مذاکره کردند

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: گزینه‌های جدید شهرداری با اعضای شورا مذاکره کردند.

سید صباح حسینی اظهار کرد: اعضای شورای شهر با دقت در حال بررسی گزینه‌های خود برای تصدی سمت شهرداری خرمشهر هستند.

وی افزود: براین اساس و پس از آنکه جلسه رای‌گیری برای دو گزینه نهایی شورا با مخالفت تعدادی از اعضا برگزار نشد گزینه‌های جدید نیز مطرح شدند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: در این بین و در این مدت گزینه‌هایی به شورا آمده و جلساتی را با اعضا برگزار کردند.

حسینی تصریح‌کرد: این افراد برنامه‌ها و سوابق خود را به شورای شهر ارائه دادند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری انجام شود.

وی اضافه‌کرد: باتوجه به مشکلات عدیده موجود در خرمشهر برخی از اعضا اعتقاد دارند که باید با بررسی بیشتری نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان‌کرد: البته این مسئله درستی است اما نکته اساسی این است که با توجه به اینکه در قانون جدید امکان انتخاب سرپرست پیش از انتخاب شهردار جدید وجود ندارد، به دراز کشیده شدن روند انتخاب شهردار موجب ایجاد مشکلاتی نیز خواهد شد.

حسینی افزود: از جمله مهم‌ترین این مشکلات در زمینه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری است که در آن خلل ایجاد می‌شود.

وی گفت: با این وجود اعضای شورای شهر روز سه شنبه جلسه‌ای را برگزار و در خصوص انتخاب شهردار با یکدیگر به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح‌کرد: امیدواریم در جلسه فردا اعضای شورا به نتیجه و اتفاق نظر لازم برای انتخاب شهردار این شهر دست یابند.

حسینی خاطرنشان‌کرد: دوره چهارم شورای شهر خرمشهر یکی از بهترین دوره‌ها خواهد بود چراکه اعضای آن را افرادی با تخصص‌های مختلف تشکیل می‌دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خرمشهر از خورنا تشكر ميكند ترتيبي اتخاذ نماييد مردم خرمشهر بتوانندمشاركتهاي مجازي خود را بيشتر نمايند از آن جهت كه اخبار موجود در شهر بيشتر از دانسته هاي مطبوعات است ميتوان با ايجاد برنامه اي خاص از مردم اخبار قابل اطمينان دريافت نمود همانگونه كه اكنون در خبر گزاري فارس و خوزنيوز اطلاعات مردم منعكس ميگردد. توضيح بيشتر اينكه بافت فرهنگي خرمشهر ويژگي خاص خودش را دارد يعني صداقت در گفتار از نشانه هاي بارز آنها است حتي در خصوص رقيب يا دشمن .چون اينگونه دين و اخلاق علماي شهرشان آنها را آموزش داده. خرمشهر بزرگ از نظرمعنوي و كوچك جغرافيايي داراي 5 مدرسه ديني معروف در كنار دو حوزه علميه نامدار به نجف ثاني شهرت دارد .....
  • آشنا رييس شوراي شهر خرمشهر فكر ميكند هنوز مدير مدرسه است و مردم شاگردانش . براي شركت مردم در جلسه نه به راه قانوني عمل ميكند (راي گيري براي علني شدن جلسه ) نه عرف ومعرفت عذر خواهي از شهروندي دارد كه او را انتخاب كرده و خودش اجازه ورود به ساختمان شورا را بهش داده بود . آنهم شهرونديكه بيطرفي خود را به رييس شورا و نائب رييس اعلام كرده است . اگر سيد جواد ادريس پور براي توجيه رفتارش حرفي براي گفتن ندارد و نخواهد اجازه ورود به جلسه و علني شدن شورا همكاري كند خودمان براي احقاق حقمان پيشقدم شويم . چون جلسات در پس دربهاي بسته در نهاد اجتماعي شورا بودار است .