صعود مقتدرانه تیم نفت مسجدسلیمان به دور چهارم مسابقات حذفی کشور

خورنا: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با اقتدار تیم پیکان تهران را از پیش رو بردارد و به دور چهارم رقابت‌های حذفی کشور صعود کند.

مسابقه بین دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و تیم پیکان تهران با حضور ۱۵ هزار تماشاگر و هوادار تیم نفت در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد.

در این بازی تیم نفت با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت پرشور هوادارانش از همان ابتدای بازی هجوم به سمت دروازه حریف را در دستور کار خود قرار داد.

در حالیکه تیم پیکان چاره‌ای جز دفاع نداشت در دقیقه ۳۲ رضا درویشی توانست گل نخست تیم نفت را به ثمر برساند و با ادامه حملات در دقیقه ۴۱ با رخ دادن خطای پنالتی روی بازیکن تیم نفت این بار همایون گراوند بود که گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در حالیکه نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسیده بود حکیم نصاری که بعد از یک فصل بازی در تیم فولاد خوزستان بار دیگر به خانه‌اش بازگشته بود توانست در دقیقه ۵۳ گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در حالیکه گرمای طاقت فرسای خوزستان بر کیفیت بازی تأثیر بسیار گذاشته بود شاگردان داریوش یزدی سه، چهار موقعیت تک به تک با دروازه تیم حریف خلق کردند اما موفق به ثمر رساندن گل‌های بیشتر نشدند.

تیم نفت مسجدسلیمان با صعود به دور چهارم مسابقات حذفی کشور با برنده تیم‌های پرسپولیس گناوه و نیروی هوایی شیراز باید بازی کند و در صورت برنده شدن در آن بازی به مصاف تیم لیگ برتری سایپای البرز خواهد رفت.

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی عبارت از ابوالفضل بهادرانی، خیر‌الله ویسی آرا، علی جهانگیری، کیومرث چراغی، حمزه حدادی، میلاد صادقی، همایون گراوند، حکیم نصاری، حسین مالکی، صادق صادقی، رضا درویشی بوده است.

سرمربی تیم نیز داریوش یزدی و سرپرست حسین فرجی بوده‌اند.