پل سوم کیانپارس اهواز تعریض می‌شود

خورنا: سرپرست شهرداری اهواز گفت: اولین پروژه مدیریت شهری در دوران سرپرستی جدید تعریض پل سوم کیانپارس است.

محمد صفری در نشست خبری که صبح امروز در شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات دیرینه‌ای که از نیمه دوم دهه گذشته مردم اهواز با آن درگیر بودند ترافیک سنگین پل سوم است.

وی ادامه داد: این پل یکی از نقاط پرترافیک شهر است که صبح و ظهر در آغاز و پایان وقت اداری پیک ترافیک را در این منطقه مشاهده می‌کنیم.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه تعریض پل سوم اولین پروژه مدیریت شهری در دوران سرپرستی جدید است تصریح کرد: تصمیم بر این است که در یک طرح ضربتی کار طراحی و مطالعه تعریض پل سوم کیانپارس را به اتمام برسانیم.

وی افزود: با اضافه کردن دو باند عبوری، این پل به ۶ لاین رفت و برگشت تبدیل می‌شود و تلاش بر این است که این کار در ۶ ماه و قبل از آغاز سال جدید به پایان برسد.

صفری با اشاره به اینکه عرض فعلی پل ۱۲ متر است عنوان کرد: بنا داریم حدود هفت متر به آن اضافه کنیم، همچنین پیش بینی می‌شود حدود ۱۲۰ تن فولاد، دو هزار و ۶۵۰ متر مکعب بتن‌ریزی و ۳۷۸ تن آرماتورگذاری در این پروژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برآورد ریالی این پروژه حدود ۷۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری باید اولویت‌های مردم را در نظر گرفت اظهار کرد: اعتقاد من این است تا زمانی که اولویت‌های مردم حل نشود شهروندان ناراضی هستند پس بررسی و نیازسنجی لازمه کار است.