شادگان برای پیشرفت نیاز به برنامه‌های مطالعاتی دارد

خورنا: عضو شورای شهر شادگان گفت: این شهر برای تعالی و پیشرفت نیاز به برنامه‌های مطالعاتی دارد که باید توسط شهردار اجرایی شود.

ولید آلبوناصر اظهار کرد: با توجه به نظر اعضای شورای شهر شادگان تا زمانی که گزینه مطلوب برای تصدی شهرداری انتخاب شود، سرپرستی را تعیین کرده تا موقتا امور جاری شهر را در دست گیرد.

وی افزود: این اقدام پیش از ابلاغیه استانداری برای شوراها صورت گرفت که هنگام مطلع شدن از این دستورالعمل انتخاب سرپرست را نیز لغو کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان تصریح کرد: سه گزینه برای مدیریت شهرداری انتخاب شده بودند که برنامه‌های خود را ارائه داده و اعلام کردند.

وی بیان کرد: هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار گرفته نشده و اکثریت اعضا باید به اجماع نظر برسند.

آلبوناصر با بیان اینکه شادگان از لحاظ عمرانی و اقتصادی بسیار عقب است ادامه داد: این شهر شهرداری توانمند و کارآمد می‌خواهد تا بتواند با تکیه بر تخصص و برنامه‌های مطالعاتی منطقه را به سوی پیشرفت و رفع محرومیت سوق دهد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل مضاعف شورا و شهرداری می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهر را حل کند البته نقش مردم را در تعالی بخش‌های مختلف شادگان نباید فراموش کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان همچنین عنوان کرد: این شهر با برخورداری از ظرفیت‌های بسیار بالای تجاری، اقتصادی و اجتماعی، تفریحی و گردشگری نیازمند مدیریت است و شهردار به خوبی می‌تواند این روند را بهبود بخشد.

وی اضافه کرد: البته وجود افرادی که هیچ گاه اجازه نمی‌دهند این شهر به موقعیتی که در حقش است برسد محرز بوده و اگر شورا و شهرداری بتوانند مستقل و بدون وابستگی به این جریانات و یا افراد تصمیم بگیرند وضعیت شهر دگرگون خواهد شد.