سرپرست شهرداری خرمشهر انتخاب شد / شادگان همچنان بدون شهردار

خورنا: سرپرست شهرداری خرمشهر با وجود این‌که هنوز شهردار انتخاب نشده است، انتخاب و معرفی شد.

با وجود این‌که در اکثر شهرهای کشورمان انتخابات برای معرفی شهردار صورت گرفته و شهردار با اکثریت آرای شوراها انتخاب شده اما در شهرهایی چون خرمشهر و شادگان هنوز این امر محقق نشده است.

با کش و قوس‌های فراوان در خرمشهر روز گذشته سرپرست شهرداری انتخاب شد تا انتخاب شهردار مدتی دیگر بعد به تعویق بیفتد. البته این اقدام برخلاق قانون جدید شوراها است چراکه انتخاب شهردار و سرپرست باید در یک وهله زمانی صورت پذیرد.

در شادگان نیز وضعیت بهتر نیست و با وجود این‌که هنوز شهرداری انتخاب نشده بود سرپرست معرفی شد تا امور کار را به دست گیرد اما با توجه به ابلاغیه قانون جدید، انتخابات سرپرست شهرداری نیز ابطال شد و هنوز رای‌گیری برای انتخاب شهردار انجام نشده است.

با توجه به نابه‌سامان بودن وضعیت شهرهای جنوب خوزستان به‌ویژه شادگان و خرمشهر لازم است مسئولان خود وارد عمل شده و به وضعیت انتخاب شهردار سر و سامانی ببخشند چراکه تا این امر محقق نشود شوراهای این ۲ شهر به وضعیت منسجمی دست نخواهند یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دلدار متاسفانه شهردار خرمشهر باید توسط برادر نماینده انتخاب شود .ویک عده از اعضا شورا آلت دست این آقا شدند ....خدا به خرمشهر رحم کند.