طرح پاک‌سازی شهر دزفول با همکاری مردم اجرا می‌شود

خورنا: فرماندار ویژه دزفول گفت: در آستانه بازگشایی مدارس طرح پاک‌سازی شهر دزفول با همکاری مردم اجرا می‌شود.

عبدالرضا احسانی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در ستاد مهر شهرستان انجام شده است، مدارس برای حضور دانش‌آموزان آماده شده است.

وی افزود: جشن بازگشایی مدارس در شهرستان دزفول با حضور مسئولان این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: طبق اقدامات و برنامه‌های انجام شده همه مدارس این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است.

احسانی‌نیا تصریح ‌کرد: علاوه بر این و در آغاز سال تحصیلی جدید طرحی با عنوان پاک‌سازی شهر دزفول برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه‌کرد: این طرح با همکاری شهرداری و مردم این شهرستان آغاز و در آن نسبت به پاک‌سازی شهر اقدام می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول خاطرنشان کرد: علاوه بر نقاط مختلف شهر، مدارس نیز در این طرح مورد پاکسازی قرار خواهند گرفت.

احسانی‌نیا افزود: مسئولان آموزش و پرورش دزفول برای آغاز هرچه بهتر سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان تلاش‌های مضاعفی را انجام داده‌‌اند.

وی گفت: امیدواریم با انجام این اقدامات و کارها شاهد آغاز مناسبی برای سال‌تحصیلی باشیم تا دانش‌آموزان با روحیه‌ای بهتر به کسب علم و دانش بپردازند.

احسانی‌نیا با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس خواستار برگزاری برنامه‌های مناسب در مدارس به این مناسبت شد.

فرماندار ویژه دزفول افزود: باید ایثاگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی هرچه بیشتر برای دانش‌آموزان تبیین تا نوجوانان و جوانان به الگوگیری از این دلاورمردان بپردازند.