رئیس شورای شهر شادگان: قصد داریم بهترین گزینه را به عنوان شهردار انتخاب کنیم

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: قصد داریم بهترین گزینه را برای مدیریت شهرداری انتخاب کنیم.

لطیفه حسینی اظهار کرد: طبق قانون قبلی شوراها تصمیم گرفتیم پیش از انتخاب شهردار موقتا سرپرستی را برای شهرداری شادگان انتخاب کنیم تا در فرصت مناسب و با گذشت سه ماه بهترین گزینه تصدی سامانه شهری انتخاب و معرفی شود.

وی افزود: البته با اعضای شورا به اجماع نظر رسیده بودیم، در صورتی که سرپرست شهرداری عملکرد خوبی را دنبال کرد وی را برای سمت مدیریت شهرداری برگزینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان تصریح کرد: روز بعد از انتخاب سرپرست شهرداری برای این شهر ابلاغیه‌ای مبنی بر معرفی شهردار و سرپرست شهرداری به طور همزمان به دست ما رسید که همین امر موجب ابطال انتخاب سرپرست قبلی شهرداری شد.

وی اضافه کرد: تاکنون سه گزینه برای مدیریت شهرداری معرفی شده و نسبت به ارائه برنامه‌های خود اقدام کرده‌اند که در نظر داریم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

حسینی با بیان اینکه عملکرد و سوابق اجرایی گزینه‌های تصدی شهرداری بسیار حائز اهمیت است، گفت: رای با اکثریت اعضای شوراست و همه تابع این نظر هستیم.

وی با بیان اینکه شهر شادگان دارای موقعیت اجتماعی خاصی است، افزود: این شهر دچار محرومیت‌های بسیار بوده و امیدواریم که شهردار جدید بتواند گام موثری در راستای رفع حداقل بخشی از آنها بردارد.