پیشرفت ۸۵ درصدی مسکن مهر در شهر الوان

خورنا: رئیس اداره بنیاد مسکن شوش از پیشرفت ۸۵ درصدی مسکن مهر در شهر الوان خبر داد.

رحیم جلیزی اظهار کرد: بخشی از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان توسط وزارت راه و شهرسازی و بخش دیگر آن در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان، شهرهای الوان، شاوور و حر مشمول طرح یاد شده هستند.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوش ادامه داد: این پروژه‌ها به دو صورت اجرا می‌شوند یکی به صورت ساخت انبوه در قالب تفاهم نامه سه جانبه و دیگری به صورت ساخت توسط افراد دارای زمین ملکی که تحت عنوان «خود مالکین» هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پروژه انبوه سازی تنها در شهر الوان وجود دارد و بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جلیزی با اشاره به مسکن مهر شهر الوان خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر شهر الوان دارای ۲۴۰ واحد مسکونی با متوسط زیربنای مفید ۸۰ متر مربع است.

وی تصریح کرد: اعتبارت در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال و با سود چهار درصد است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوش با دعوت از متقاضیان برای ثبت‌نام عنوان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام برای این واحد در حال انجام است و از تمام متقاضیان واجد شرایط برای ثبت‌نام دعوت به عمل می‌آید.

وی گفت: در حال حاضر پروژه‌های خود مالکین در سه شهر الوان شاوور و حر وجود دارد.

جلیزی با اشاره به تعداد پروژه‌های خود مالکین در این شهرها عنوان کرد: یک‌صد و ۱۵ پروژه در شهر الوان، ۲۵۴ پروژه در شهر حر و یک‌صد و سه پروژه در شهر شاوور در حال پیگیری و اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مجموعه سازی (ساخت انبوه) در شهر شاوور و حر وجود ندارد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوش در پایان با اشاره به زمان اتمام پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که پروژه‌های مجموعه سازی تا قبل از اتمام سال جاری به بهر برداری کامل برسند.