برپایی جشن پایان دوره تابستانه در کانون پرورش فکری آغاجاری

خورنا: مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری از برپایی جشن پایان دوره تابستانه در این کانون خبر داد.

فرزانه محمدی اظهار کرد: در پایان کلاس‌های تابستانی، جشن پایان دوره کلاس‌ها توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آغاجاری برگزار شد.

وی افزود: هر ساله در پایان کلاس‌های تابستانی این مرکز، جشن پایان تابستان در دو روز جداگانه برای اعضای دختر در سالن نمایش این مرکز برگزار می‌شد که امسال نیز این امر به خوبی و به نحوی رضایتمند محقق شد.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری اضافه کرد: در این مراسم برنامه‌های شاد و مفرحی با استفاده از خود اعضا و زیر نظر مربیان زحمتکش مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری برگزار شد که در مجموع سه ساعت به طول انجامید.

محمدی به برنامه‌های مختلف این مراسم اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن، معرفی شخصیت و کرامات حضرت معصومه (س)، سرود خواندن، چیستان، لطیفه، اجرای مسابقات شاد و هیجانی و اهدای کارت تبریک از جمله این برنامه‌ها بود تا فضای شاد و پرنشاطی را برای اعضای کانون ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در پایان این مراسم به ۱۳ عضو برگزیده هدایایی اهدا شد، خاطرنشان کرد: اجرای نمایش عروسکی و برگزاری مسابقات ویژه از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم پایان دوره بوده است.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری با اشاره به نزدیک شدن به آخرین روزهای تابستان، عنوان کرد: این کانون در طول تابستان با برگزاری برنامه‌های ویژه و متفاوت کودکان و نوجوانان شهرستان را برای آغاز سال تحصیلی جدید بسیار شاد و باانگیزه کرده است.