نخبه گتوندی در معتبرترین ژورنال فن‌آوری اطلاعات مقاله چاپ کرد

خورنا: پس از تلاش فراوان در تدوین مقاله علمی، نخبه گتوندی موفق به چاپ مقاله علمی خود در معتبرترین ژورنال فن‌آوری اطلاعات در کشور هند شد.

این نخبه علمی اظهار کرد: تلاش بی‌وقفه‌ای برای تدوین این مقاله انجام شده است و تلاش شده تا این مقاله از نظر مرجع شناسی خود مرجع باشد.

یوسف امامی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای تدوین این مقاله علمی انجام شده است، افزود: این مقاله علمی با نام «بررسی پروتکل‌های مسیریابی داده محور در شبکه‌های حسگر بی‌سیم» نام دارد.

وی با اشاره به اینکه ژورنالی که این مقاله علمی را چاپ کرده است بسیار معتبر است، افزود: این ژورنال از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و اعلام آمادگی کرده است که سایر مقالات را از این نوع به چاپ برساند.

امامی با اشاره به رشته تحصیلی‌اش گفت: در حجال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد فن‌اوری اطلاعات با گرایش شبکه‌های کامپیوتری در حال تحصیل هستم.

شهرستان گتوند با داشتن فضایی بسیار مستعد از نظر نخبه پروری می‌تواند از نظر تولید علمی در خوزستان و کشور جایگاه بسیار مترقی داشته باشد.

بر این اساس، تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه شرایط کنونی در بخش علمی نیاز اساسی پژوهشگران و تلاش‌گران در این عرصه شهرستان گتوند است و در این راستا نیازمند حمایت بیشتر و توجه مسئولان هستند.