عضو شورای شهر آبادان: با شهردار شوخی نداریم

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: با توجه به وعده‌هایی که به مردم داده‌ شده شهردار باید در اولویت کارها تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را قرار دهد.

عبدالحسین مکوندی اظهار کرد: جلسه انتخاب شهردار به صورت علنی و با حضور فرماندار ویژه آبادان و معاون وی برگزار شد که این امر جای تقدیر دارد.

وی افزود: این جلسه بسیار منسجم و در خور شان برگزار شد و با توجه به اینکه حضور رسانه‌ها نیز پررنگ بود جای هیچ شایعه و شبهه‌ای باقی نگذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: گزینه‌های تصدی مدیریت شهرداری نیز همه، برنامه‌های خوبی ارائه دادند اما به هر حال در انتخابات همیشه یک نفر برنده است و اعضا نیز در این دوره با توجه به کارنامه خوب محمودرضا شیرازی و مدیریت دو ساله و نیمه وی در شهرداری آبادان نظر بر این داشتند که ابقا شود.

وی با آرزوی موفقیت برای شهردار ابقا شده آبادان گفت: شورا فقط به منافع و مصالح مردم فکر می‌کند و در این زمینه با شهردار و یا هیچ شخص دیگری شوخی ندارد و در صورت مشاهده وقفه در کارها سریعا به وی تذکر خواهیم داد و از طریق مراحل قانونی وارد عمل می‌شویم.

مکوندی با بیان نخستین انتظار از شهردار گفت: با توجه به وعده‌هایی که به مردم داده‌ایم باید در اولویت کارها تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را قرار داد.

وی ادامه داد: رسیدگی به مناطق محروم که با مشکلات خاصی مواجه هستند نیز باید مورد توجه ویژه شهردار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به تاثیر حضور اصحاب رسانه در جلسات علنی شورا برای انتخاب شهردار عنوان کرد: این اقدام شورا، نمود واقعی دموکراسی بوده و در به چالش کشیدن کاندیداهای تصدی شهرداری بسیار تاثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند در شورا ادامه داشته باشد و در نظر داریم از این پس تعدادی از جلسات شورا را علنی برگزار کنیم تا مردم نیز در جریان امور مربوط به شهرشان قرار گیرند.