قنواتی: گفته های من در خصوص شهردار ماهشهر تحریف شده/ کمایی همچنان شهردار است

خورنا: نعمت الله قنواتی گفت: مصاحبه من با خبرگزاری مهر که توسط برخی رسانه های دیگر نیز منتشر شد در رابطه با اینکه ماهشهر شهردار ندارد صحیح نمیباشد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، روز گذشته مصاحبه ای از نعمت الله قنواتی عضو برجسته شورای شهر ماهشهر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت و برخی از رسانه ها از جمله خورنا نیز آن خبر را بازنشر کردند.

نعمت الله قنواتی در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: من اظهار نظری با این مضمون که ماهشهر شهردار ندارد نکرده ام و این بخش از مصاحبه به اشتباه منتشر شده و استنباط خبرنگار از گفته های من بوده است.

وی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت کشور، غلامحسین کمایی شهردار فعلی ماهشهر تا زمانی که شورای اسلامی شهر به یک تصمیم قطعی و اجماع نظر در خصوص انتخاب سرپرست، ابقای شهردار فعلی یا انتخاب شهرداری جدید بگیرد، شهردار خواهد ماند.

این عضو برجسته شورای شهر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: انتظار میرود رسانه ها در خصوص انتشار نظرات مسئولان به خصوص در ارتباط با چنین مسائل مهمی، دقت عمل بیشتری به خرج دهند و با وسواس بیشتری اخبار خود را تنظیم کنند تا سوء تفاهم و مشکلی پیش نیاید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری آقای قنواتی عزیز؛ آقای مهندس کمایی یا صالح زاده هر کدام شهردار شوند فرقی نمی کند، زیرا هر دو از نیروهای بومی و ارزشی شهر می باشند؛ امّا بی اعتنایی به آرای دیگر دوستان شورای شهر آن هم در اولین روز شروع به کار شورای چهارم و ترک جلسه و عدم امضای مصوبات جلسه شورای شهر، نوید دهنده روزهای خوبی برای آینده ماهشهر نخواهد بود. این کارهاست که مردم دل ماهشهر را آزار می دهد.
    • عبدمخلص باسلام درپاسخ به دوست بزرگوارم که فرموده اند :«آقای مهندس کمایی یا صالح زاده هر کدام شهردار شوند فرقی نمی کند»،بایدعرض کنم حتما برای عده ای ازاقایون عضومحترم شورا فرق می کند که این همه لابی می کنند واصراردارند گزینه مورد علاقه(نه گزینه شایسته)رانگه دارند.
  • معشورى جناب آقاى قنواتى من براى شما متاسفم براى اعضاى شووراى شهر، و بيشتر از همه براى ماهشهرى ها چه شد فرآيند بومى سازى؟ چه شد وعده تصدى متخصصان؟ آخر مگه چه قحط الرجالى است با اين گزينه ها شما بايد پاسخگو باشيد شما و همه شورا
    • اصلاحي انصاف هم چيز خوبي است اكثريت مردم از عملكرد 4 ساله گذشته شورا و شهرداري رضايت داشته و به همين دليل مردم راي اعتماد مجددي به اعضا سابق دادند و اكنون هم خواهان ابقاي شهردار بسيجي مجرب و بومي شهر هستند.
  • عدالت با سلام آقای قنواتی انصافاً به دنبال چه هستی.این همه پیگیری و تبلیغات حضرتعالی برای کمایی برای چه است.این همه گزینه خوب را رد کردید و فرمالیته از اونها برنامه گرفتید که چه بشود.خدا را در همه امور دریابید.مگر آرش در،حسین عبادی،آزادوار و... جه کاستی داشتند.همه آنها تجربیات اجرایی در کلانشهر اهواز داشتند.ودارای مدارک علمی بالایی بودند.(فوق لیسانس به بالا)این همه هیاهو و فرافکنی انجام شد که آخر به گزینه های کمایی و صالح زاده برسید.!!!!؟لطف کنید رزومه این عزیزان را با دوستانی که از انها برنامه گرفتید در ترازوی انصاف گذاشته و واکاوی نمایید.آیا به غیر از این است که .... این دو عزیز خصوصا آقای صالح زاده حتی سابقه درست و حسابی اجرایی ندارند.یادتان نرود اگر اینگونه ادامه دهید مردم از شما نخواهند گذشت.این خیمه شب بازی ها و جمع آوری امضا برای کسی که حتی صداقت در امانت ندارد کار بیهوده است.مردم به سطحی از آگاهی رسیده اند که خوب از بد و صالح از نا صالح را تشخیص خواهند داد. به امید دمیدن امید و به بار نشستن تدبیر به همت مردمان بندر نشین شهید پرور و ولایت مدار ماهشهر
    • البوغبيش اگر خدايي قضاوت كنيم نيمه پر ليوان را خواهيم ديد چشمان بينا و منصف بدور از حب و بغض فعاليت عمراني شهرداري را در گوشه گوشه شهر مي بينند. اگر واقعا به فكر آباداني شهر هستيد بايد از افرادي كه صادقانه و سالم و بي ادعا خدمت مي كنند حمايت كنيد نه اينكه تضعيف كنيم.
  • مسیح منسکپی سپپس