رییس شورای شهر هندیجان: با مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان آشنا هستم

خورنا: بهروز شعبانی گفت: با مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان آشنا هستم.

رییس شورای شهر هندیجان در گفتگو با یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا با بیان این که اولین اقدام شورای اسلامی شهر هندیجان ایجاد یک کمیسیون ورزشی است اظهار داشت: این کمیسون برای بررسی مشکلات ویژه ورزش شهرستان تشکیل خواهد شد.

بهروز شعبانی افزود: در این کمیسیون ورزش شهر سازماندهی خواهد شد و از این طریق مشکلات ورزش شهرستان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده در متن ورزش بوده ام با مشکلات آشنا هستم و کمبودها را احساس می کنم. وجود اعضای ورزشی در شورای شهر قطعا در انعکاس مشکلات ورزشی شهر موثر است که در کنار توجه به پیشرفت همه جانبه شهر، مسئله ورزش نیز به صورت جدی در نظر گرفته می شود. اعضای شورای شهر ذهنیت خوبی نسبت به ورزش دارند و قطعآ ورزش شهرستان را حمایت می کنند تا به پویایی لازم دست پیدا کند.

رییس شورای اسلامی شهرستان اضافه کرد: هندیجان را به چند محله تقسیم خواهیم کرد و با ایجاد سرای محله می‌تواند مشارکت مردم در امور فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به همراه داشته باشد. این سراها توسط هیأت‌ امناء و مدیر اداره خواهد شد که وظیفه آنها نیز برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و نظارت بر امور محله در چارچوب‌های سیاست‌های اجرایی شوراست تا کارها بصورت پله به پله پیش برود و وقت مردم و اعضای شورای شهر گرفته نشود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در قالب سرای محله مسابقات مختلفی را می توان برگزار کرد و ورزش محلات را نیز احیاء نمود. از دیگر موارد این طرح احداث زمین چمن مصنوعی در همان محله است.

وی خاطرنشان کرد هدف ما این است مکان های ورزشی در محلات هندیجان گسترش و امکانات مناسبی در این مکان ها دایر شود تا جوانان نیز بجای گشت و گذار بیهوده در کوچه ها و خیابان ها، در این مکان ها به ورزش بپردازند و از بروز خیلی از ناهنجارهای اجتماعی جلوگیری شود.

شعبانی با بیان اینکه شورای شهر هندیجان به ورزش نگاه ویژه‎ای دارد، خاطرنشان کرد: باید توجه به ورزش در افکار و اندیشه‎های مردم نفوذ پیدا کند که در این زمینه می‎توان از خود مردم و تمام مسئولان فرهنگی شهر کمک گرفت تا بتوان بسیاری از نیازهای مردم را در شهر مرتفع کرد و فضاهایی را برای ورزش در نظر گرفت تا همه شهروندان امکان دسترسی یکسان به امکانات ورزشی را داشته باشند.

رئیس شورای شهر هندیجان خاطرنشان کرد: جوانان ورزشکار و مستعدی در سطح شهرستان هندیجان حضور دارند که اگر امکانات حداقلی را داشته باشند خواهند درخشید و مایه افتخار شهر و استان خواهند بود.

وی در پایان با تاکید بر انتقادپذیری اعضای شورای شهر گفت: باید انتقادپذیر باشیم زیرا هر انسانی دارای ضعف و توانایی است اگر انتقادی نباشد و فقط به به و چه چه باشد قطعآ به بیراهه خواهیم رفت اما انتقادات باید سازنده باشد و در جهت بیان مشکلات شهر و جنبه تخریب نباشد.انتقاد سازنده را باید پذیرفت.